Yuki Tsunoda: – „Nie wiem, co powiedzieć o dzisiejszym sprint shooutot, ostatecznie po prostu nie mieliśmy wystarczającego tempa. Próbowałem zmaksymalizować naszą szansę, ale nasz czas okrążenia został po raz drugi usunięty o milimetry, więc zdecydowanie było to frustrujące. Jeśli chodzi o wyścig sprinterski, ukończyliśmy dopiero na 16. miejscu. Tam było trudno i niewiele mogliśmy dzisiaj zrobić. Nie byłem w stanie zmaksymalizować swoich osiągów i wydobyć maksimum z naszego samochodu, ponieważ szczególnie brakuje nam prędkości na prostej. Tempo na przejściówkach było ok, ale jesteśmy dość wolni, gdy jest pomiędzy suchą a mokrą nawierzchnią. Znaleźliśmy podobne ograniczenia na innych torach, więc czerpiemy wiedzę z przeszłych doświadczeń, resetujemy się i przenosimy naszą uwagę na jutro. Stawka wciąż jest ciasna, więc zawsze musisz być doskonały i nigdy nie wiesz, co się może wydarzyć.
Nyck de Vries: – Początek kwalifikacji do sprintu był dobry; samochód zachowywał się lepiej niż wczoraj, ale koniec SQ2 był bardzo niefortunny. Ruch przed ostatnim zakrętem był spory, co okazało się lekkim chaosem, więc straciliśmy ostatnią próbę dotarcia do SQ3. A mówiąc o dzisiejszym popołudniowym wyścigu, nikt nie miał okazji jeździć na mokrych oponach w ten weekend, więc było to trudne dla wszystkich, doświadczających nowych okoliczności. Miałem słaby start, dużo buksowania kół, a potem stanąłem w obliczu wysokiej i wczesnej degradacji opony przejściowej. Biorąc pod uwagę naszą wysoką degradację, być może mogliśmy zjechać do boksu jedno okrążenie wcześniej, ale myślę, że ostatecznie podjęliśmy właściwą decyzję. Czułem, że mam mocne tempo, ale utknąłem za Loganem (Sargeantem), który miał dobre wyniki na prostej. Jako zespół jesteśmy zjednoczeni i staramy się wydobyć maksimum, ale w ten weekend brakowało nam ogólnej wydajności i wydaje się, że to po prostu nie wystarczy.