Co prawda nie wiadomo jak doszło do tego zdarzenia, ale ewidentnie ktoś nie potrafił okiełznać 300-konnego japońskiego hot-hatcha z napędem AWD. Niestety nie ma też informacji w jakim stanie są osoby, które brały udział w wypadku. Pozostaje mieć cichą nadzieję, że wszystko ze zdrowiem kierowcy i pasażera jest w porządku, bowiem jak można wywnioskować ze zdjęć, wypadek miał miejsce na środku ogromnej pustyni.
Na razie tylko w USA i Japonii
W kwietniu 2022 roku w Japonii i USA zadebiutowała Toyota GR Corolla, nowy hot hatch opracowany przez TOYOTA GAZOO Racing. Teraz marka wnosi do sportowego hatchbacka jeszcze więcej emocji za sprawą specjalnej, limitowanej do 200 egzemplarzy wersji Morizo Edition. Samochód firmuje prezydent Toyoty, Akio Toyoda. Jest on entuzjastą sportowych aut i jako Morizo chętnie startuje w rajdach i wyścigach. W tegorocznym sezonie wyścigów długodystansowych Super Taikyu Series testuje wyczynową GR Corollę z prototypowym silnikiem wodorowym.
GR Corolla w wersji Morizo Edition jest wyposażona w turbodoładowany 1,6-litrowy silnik G16E-GTS o trzech cylindrach, którego moment obrotowy został zwiększony do 400 Nm zamiast 370 Nm, osiąganych w zakresie od 3250 do 4600 obr./min. Moc silnika nie została zmieniona i wynosi 304 KM.
Silnik współdziała z sześciobiegową przekładnią manualną, w której skrócono przełożenia. Umożliwia to lepsze przyspieszenie. Specjaliści Toyoty zmniejszyli także masę auta do 1445 kg, usuwając tylne siedzenia i głośniki, regulację okien z tyłu oraz wycieraczkę tylnej szyby.
Auto w wersji Morizo Edition wyposażono w jednorurowe amortyzatory, 18” kute felg aluminiowe o 10 szprychach i opony Michelin Pilot Sport Cup 2 w rozmiarze 245/40. Przedni pas zyskał funkcjonalne kanały chłodzące przednie hamulce. GR Corolla Morizo Edition jest dostępna z nowym matowym lakierem Matte Steel i z autografem Morizo na przedniej szybie.