Co daje system rezerwacji wizyt online Forda?
System rezerwacji wizyt online Forda sprawia, że wystarczy kilka kliknięć, aby szybko i wygodnie umówić wizytę w wybranym serwisie marki. Dodatkowo po wprowadzeniu numeru VIN system, bazując na wieku oraz przebiegu auta, pokazuje rekomendowany zakres serwisu i cenę usługi.
Osoby, które posiadają konto Forda między innymi w aplikacji FordPass mogą skrócić czas rezerwowania wizyty do niezbędnego minimum. Co więcej, oferta usługi serwisowej stanie się jeszcze bardziej spersonalizowana ze względu na dostęp do historii pojazdu.
Jak umówić wizytę w serwisie online?
Pierwszym krokiem jest wybranie konkretnego autoryzowanego serwisu Forda. Posiadając konto w aplikacji marki lub serwisie można ustawić preferowany salon, który automatycznie będzie wybierany. Następnie trzeba zdecydować z jakich usług, chce się skorzystać lub umówić wizytę ogólną klikając „Rezerwacja usługi serwisowej”. Kolejnym etapem jest wyznaczenie najdogodniejszej daty oraz godziny wizyty. Ostatni krok to poinformowanie dealera, w jaki sposób może się skontaktować z klientem.
Online można także w razie konieczności przenieść wizytę na inny dzień lub ją odwołać.
,,Zmiany, które zachodzą w firmie Ford obejmują nie tylko rozwój niezwykle atrakcyjnych wizualnie, innowacyjnych, skomunikowanych i o świetnych osiągach pojazdów elektrycznych, ale także wprowadzanie nowoczesnych technologii do obszaru obsługi klientów naszych serwisów” – powiedział Dariusz Lech, dyrektor ds. serwisu Ford Polska.