BMG Group z ambitnymi planami przyszłości. Marka ogłasza konkurs Artificial Intelligence Challenge

Jakiś czas temu BMW Group ogłosiło wyzwanie ,,Joyful Diversity with AI”. BMW Group chce za pomocą sztucznej inteligencji przenieść komunikację oraz środowisko pracy na zupełnie wyższy poziom.

BMG Group z ambitnymi planami przyszłości. Marka ogłasza konkurs Artificial Intelligence Challenge
Podaj dalej

Sztuczna inteligencja w BMW Group. Każdy może wziąć udział w wyzwaniu przygotowanym przez markę

Całkiem niedawno rozpoczęło się wyzwanie ,,Joyful Diversity with AI”, którego zadaniem jest dowiedzieć się, w jaki sposób sztuczna inteligencja może pomóc BMW Group. W czym dokładnie? Otóż marce zależy na wspieraniu różnorodności, równości oraz integracji w swoim środowisku pracy i komunikacji.

Wyzwanie zachęca wszystkich uczestników do wynajdywania nowych pomysłów na najbardziej niezwykłe rozwiązania, oparte na sztucznej inteligencji i danych. Celem BMW jest wykorzystanie nowych potencjałów za sprawą sztucznej inteligencji. 

BMW Group dba o to, aby budować zaufanie, równość, a także tworzyć razem z kreatywnymi zespołami inteligentne oraz skuteczne rozwiązania. ,,Joyful Diversity with Al’’ ma za zadanie odkryć nowe przypadki użycia SI, a także rozwiązania, które pomogą wspierać różnorodność, równość w środowiskach pracy i komunikację za sprawą SI. 

Koniec nadsyłania prac zbliża się wielkimi krokami

bmw skrzynia biegów automatyczna manualna automat manual

Termin nadsyłania zgłoszeń trwa do 3 października bieżącego roku. Co więcej, po dalszym opracowaniu, 7 grudnia jury wybierze dwa zwycięskie zespoły, które wykażą się nie lada pomysłowością. 

 

Przeczytaj również