Nowy model Peugeot 408 wylądował w ,,The Sphere”. Jak wygląda?

Peugeot 408 zaprezentowany w czerwcu tego roku jest już dostępny od 4 sierpnia 2022 roku w muzeum sztuki Louvre-Lens. Sam sposób, w jaki pojazd został wystawiony zaskakuje niejedną osobę. Cała instalacja pozwala spoglądać widzowi na nowy model Peugeot 408 pod każdym możliwym kątem.

Nowy model Peugeot 408 wylądował w ,,The Sphere”. Jak wygląda?
Podaj dalej

Instalacja ,,The Sphere” zachwyca 

Peugeot 408 został umieszczony w przezroczystej kuli, która obraca się we wszystkich kierunkach, dając oglądającemu możliwość obejrzenia pojazdu pod dowolnym kątem. Nowy Peugeot 408 z zupełnie dynamiczną sylwetką stał się w naturalny sposób źródłem inspiracji dla wielu zespołów artystów, techników, a także konstruktorów. W łatwy sposób można stwierdzić, że ,,The Sphere” (autorstwa agencji OPENn) zapiera dech w piersiach. 

To właśnie z pomocą specjalistów powstało ,,The Sphere” – czyli zupełnie nowa oprawa dla nowego Peugeot 408. Co sprawia, że pojazd stał się jeszcze bardziej wyjątkowy? Otóż odpowiedzią jest przezroczysta kula, w której został umieszczony. W tym wszystkim najlepsze jest to, że możemy podziwiać samochód pod dowolnym kątem. 

Warto wspomnieć także o tym, że oryginalna instalacja została sprezentowana w niezwykłej scenerii muzeum sztuki Louvre-Lens. Nowy Peugeot 408 zyskał dzięki ,,The Sphere” nowe życie, jako prawdziwe, unikatowe dzieło sztuki. 

Peugeot wprowadza innowacje we wszystkich dziedzinach

„Bardzo spodobał nam się pomysł tego oryginalnego dzieła, które jest zdecydowanie przyjemne dla oka i doskonale eksponuje atuty najnowszego modelu. Unikatowy styl nowego PEUGEOT 408, doceniony przez wiele osób, które miały okazję zapoznać się z tym modelem, został zaprezentowany w bardzo ciekawy sposób, we wspaniałej i nowoczesnej scenerii muzeum sztuki Louvre-Lens” – powiedziała Linda Jackson, dyrektor generalna marki PEUGEOT.

„PEUGEOT idzie z duchem czasu i wprowadza innowacje we wszystkich dziedzinach. Przezroczysta kula, zaprojektowana specjalnie dla nowego PEUGEOT 408, pozwala dokładnie obejrzeć nasz nowy model pod każdym kątem. Ta instalacja doskonale wpisuje się w globalną strategię promowania nowej tożsamości marki PEUGEOT – dodaje Phil York, dyrektor ds. marketingu i komunikacji marki PEUGEOT.

 

Przeczytaj również