Co łączy Ulrike von Mirbach z BMW i MINI?
1 lipca 2022 roku stanowisko szefowej marki MINI na Europę zostało objęte przez Ulrike Von Mirbach. Warto wspomnieć, że wspominana Ulrike pracuje z BMW Group od około 17 lat. Na samym początku swojej kariery odpowiadała między innymi za strategię marketingową marki BMW na niemieckim rynku. Od października 2015 aż do końca 2020 roku zajmowała się kierowaniem marketingu marki MINI w Niemczech. Ostatecznie 1 stycznia zeszłego roku przejęła ona zarządzanie marką MINI w Niemczech, a to tylko po to, aby zaledwie rok później awansować na poziom Europy.
Ulrike von Mirbach nie można również odebrać tego, że w znaczącym stopniu rozwinęła markę MINI w Niemczech i z powodzeniem realizowała elektryfikację firmy. Dodatkowo sprawy organizacji sprzedaży od zawsze były u niej na pierwszym planie. To właśnie dlatego współpraca między dealerami a producentem oraz strategiczne zarządzanie marką i jej cyfryzacja – były decydującymi czynnikami sukcesu. Dzięki, którym marka pozytywnie rozwijała się na rynku niemieckim.
Parę słów od szefowej marki MINI
Stefanie Wurst, szefowa marki MINI: ,,Jestem przekonana, że Ulrike von Mirbach, dzięki swojej wyjątkowej wiedzy na temat marki i sprzedaży, z powodzeniem poprowadzi markę MINI w elektryczną przyszłość na poziomie Europy. Ustanowi odpowiednie strategiczne warunki ramowe, które zapewnią sukces sprzedażowy marki w ramach nowego modelu sprzedaży”.