Fiat Tipo w wersji Garmin dostanie wyposażenie, jakiego nie znajdziesz w Dacii
Fiat szykuje prawdziwą ofensywę, by zdetronizować budżetowe modele Dacii, oferując wersje Garmin swoich modeli. Tipo jest jednym z tych samochodów, które dzięki współpracy Włochów z Amerykanami dostały świetne dodatki i kolorystykę.
Włoski kompakt to obecnie jeden z najtańszych modeli w swojej kategorii, co nie znaczy, że wszystko, co w nim znajdziemy, jest najprostsze. Wręcz przeciwnie, bo Tipo i Panda zyskały nową wyrafinowaną wersję Garmin- wariant wyróżniający się wyposażeniem, technologiami i technicznymi nowinkami. Ponadto pojawi się wersja hybrydowa.
Nie tylko kolor jest tu specjalny
Nowy Fiat Tipo Garmin w nowym kolorze Forest Greenz pomarańczowymi i czarnymi detalami znacznie się różni od swojego rodzeństwa.
Wersję specjalną w wersji hatchback lub kombi, można wyposażyć w jedną z trzech jednostek napędowych: benzynową 1.0 T3 o mocy 100 KM, diesla 1.6 o mocy 130 KM oraz w 48-woltowy napęd hybrydowy.
Ponadto rywal Daci Type Garmin dostanie 17-calowe czarne felgi aluminiowe z pomarańczowymi detalami. Obudowy lusterek, osłony podwozia, obramowania świateł przeciwmgielnych, listwy progowe i kratka wlotu powietrza wykonano w kolorze matowo-szarym.
Wśród gamy kolorów pojawią się inne odcienie tj: biały Gelato, szary Colosseo, szarym Maestro i czarny Cinema.
Oferują zaawansowane technologie i świetny gadżet, jakiego nie ma w Dacii
Wnętrze podobnie jak nadwozie wyróżniają kontrastowe pomarańczowe detale. Znajdziesz je w całej kabinie i na tapicerowanych siedzeniach.
Ta edycja modelu od Fiata posiada w standardzie takie elementy jak: 7-calowy cyfrowy zestaw wskaźników, system informacyjno-rozrywkowy UConnect 5 z 10,25 – calowym ekranem dotykowym, Apple CarPlay i Android Auto, automatyczną klimatyzację , elektryczne szyby oraz przedni środkowy podłokietnik.
Ponadto kierowca otrzymuje zarówno systemy bezpieczeństwa, jak i te wspomagające go w prowadzeniu. Wśród nich są adaptacyjny tempomat, asystent koncentracji kierowcy, asystent utrzymania pasa ruchu i bardzo ważny system rozpoznawanie znaków drogowych.
Pod względem mechanicznym wersja Garmin pojawi się w dwóch wariantach silników: benzynowej i wysokoprężnej. Pierwsza posiada 4- cylindrowy silnik 1,5-litrowy, który rozwija moc 130 KM i 240 Nm. Wspomaga go 48-woltowy system MHEV , dzięki czemu otrzymuje etykietę DGT ECO . I jest zarządzany przez siedmiobiegową automatyczną skrzynię biegów z podwójnym sprzęgłem i napędem na przednie koła.
Diesel o pojemności 1,6-litra z oznaczeniem Multijet oferuje moc 130 KM i maksymalny moment obrotowy 320 Nm . Zarządza nim 6-biegowa manualna skrzynia biegów i napęd na przednie koła. Dla każdego właściciela tego samochodu producent przewidział drobny gadżet, dzięki któremu zyska dostęp do samochodu z pozycji smartfonu.