Porsche wprowadza nowy wariant Macana, oferując PASM w standardzie
Nowe Porsche Macan T, plasuje się pomiędzy podstawowym wydaniem a wersją S. Czterodrzwiowy SUV to pierwszy samochód sportowy, który nosi oznaczenie do tej pory zarezerwowane dla dwóch kultowych modeli marki.
Odznaka Touring gwarantuje niezapomniane wrażenia z jazdy, zwłaszcza że producent oferuje PASM, czyli Porsche Active Suspension Management w standardzie. W połączeniu z mocnym 2-litrowym silnikiem turbo, Porsche Macan T jest idealny dla miłośników dynamicznej jazdy.
Odciążenie przedniej osi o 54 kg, pozwala na ostrzejsze pokonywanie zakrętów i świetne prowadzenie. Moc 265 KM i moment obrotowy 400 Nm niewątpliwie zapewniają ogromną przyjemność z jazdy. Pakiet Sport Chrono oferowany w standardzie obejmuje przełącznik trybów i przycisk Sport Response. To pozwala zobaczyć setkę po upływie 6,2 sekundy i rozpędzić Macana do 232 km/h.
Pakiet ulepszeń obejmuje również wnętrze
Porsche Macan T wyróżnia się od pozostałych wersji również wizualnie. Ulepszenia obejmują wykończenia lusterek, spojlera dachowego, obramowania wlotu powietrza i listew bocznych w kolorze szarego agatu.
Sportowe rury wydechowe i listwy szyb bocznych w błyszczącej czerni są standardem. Dodatkowo nadwozie uzupełniono o czarny napis „Macan T” na bocznych ostrzach. Wersja fabryczna modelu wyjeżdża z fabryki na 20-calowych kołach zaprojektowanych w kolorze ciemnego tytanu.
Wnętrze w standardzie wyposażono w sportowe fotele ze specjalnym oznaczeniem Macan T, sportową kierownicę, stoper Sport Chrono na desce rozdzielczej oraz logo Macan T na progach drzwi. Klienci mogą wybrać jeden spośród 13 jednolitych, metalicznych i specjalnych kolorów lakieru.
Nowy model można już zamawiać, a pierwsze dostawy dla niemieckich klientów rozpoczną się w kwietniu tego roku. Macan T będzie kosztował w Niemczech 69 462 euro.