Mercedes na sterydach
Swoje ręce na projekcie położył niemiecki tuner Manhart. Zazwyczaj firma decyduje się na czarny lakier i kontrastujące złote pasy, a także kilka dodatkowych koni pod maską. Dokładnie taka sytuacja dotyczy Manharta SL 800 R. Skąd nazwa? Już tłumaczymy.
Pomiędzy błotnikami wciąż znajduje się silnik Mercedes 4.0 V8. Manhart dodał jednak nowe turbosprężarki wraz z intercoolerem i wlotem węgla. Podejrzewamy, że zmianom uległa także melodia silnika, ale firma niechętnie dzieli się innymi szczegółami. Rezultatem jest okrągłe 800 KM i ponad 1000 Nm momentu obrotowego.
Tuner nie oferuje dokładnych specyfikacji osiągów. Biorąc jednak pod uwagę, że Mercedes AMG SL63 już w standardzie rozpędza się od 0 do 100 km/h w zaledwie 3,5 sekundy… Manhart będzie na pewno bardzo, bardzo szybki.
Cena? Dobre pytanie
Modyfikacje zawieszenia obniżają samochód, ale szczegóły tych ulepszeń są niedostępne. Manhart mówi, że 800 R jest oferowany z dodatkowymi opcjami do ulepszenia zakresu osiągów, nie wspominając o innych ulepszeniach zewnętrznych i wewnętrznych.
Tuner nie wspomina również o cenach. Oczywiście Manhart 800 SL 800 R jest nowym projektem, ogłoszonym dopiero kilka dni temu. Jednak niemiecka firma akceptuje prośby o budowę, więc jeśli szukasz nieco więcej adrenaliny, niż oferuje oryginalnie Mercedes… Zapraszamy do kontaktu!