Ten Hyundai „N” wygląda świetnie
Hyundai wsadził pod maskę Kony N 2-litrowy turbodoładowany czterocylindrowy silnik współidzielony z i30 N. Ma moc 276 KM i dysponuje momentem obrotowym w wysokości 392 Nm. Kona N to pierwszy model dywizji N Hyundaia, który nie jest dostępny z manualną skrzynią biegów. Zamiast tego dostępna będzie tylko 8-biegowa skrzynia automatyczna.
Dwusprzęgłowa skrzynia ma te same funkcje, które znamy już z i30, a więc N Grin Shift, N Track Sense i N Power Shift. Napęd kierowany jest na przednie koła dzięki elektronicznie sterowanemu mechanizmowi różnicowemu o ograniczonym poślizgu.
Podobnie jak w wielu innych modelach Hyundaia, zawieszenie Kony N zostało dostosowany do australijskich dróg. Zawieszenie posiada elektroniczną regulację i jest w stanie mierzyć pracę amortyzatorów. Aż do 200 razy na sekundę w zależności od warunków drogowych!
SUV oferuje mnóstwo wyposażenia
Standardowe funkcje bezpieczeństwa stosowane w całej gamie Kona N w Australii obejmują naprawdę dużo. Mamy asystenta unikania kolizji w martwym polu, ostrzeganie przed kolizją z przodu, asystenta świateł drogowych, czy asystenta pasa ruchu. Jest również inteligentny tempomat i system monitorowania ciśnienia w oponach.
https://wrc.net.pl/is-pilne-skoda-pokazala-zupelnie-nowy-model-sedan-bedzie-super-tani-i-bedzie-hitem-zdjecia
Hyundai przygotował siedem kolorów nadwozia dla Kony N i są to: Atlas White, Cyber Gray, Dark Knight, Phantom Black, Iginite Flame, Performance Blue i Gravity Gold. Unikalne cechy flagowego Kona N Premium obejmują elektrochromatyczne lusterko, wyświetlacz head-up, czy wnętrze wykończone zamszem i skorą. Są także elektrycznie regulowane fotel kierowcy i przedniego pasażera.