Tekken 7, Civilization 6 i Need For Speed dostępne za darmo na Xbox!
Mercedes C63 AMG edycja 507
Mercedes C63 AMG to jeden z lepszych samochodów, jaki kiedykolwiek powstał. W edycji 507 otrzymał dodatkowe 50 KM, co powinno sprawić, że będzie tylko lepiej. Ta edycja została wprowadzona na rynek jako ostatnie tchnienie modelu C63 AMG wraz z nową C Klasą zaprezentowaną na targach w Detroit.
C63 to jeden z najbardziej rozrywkowych samochodów wyczynowych, jakie możemy spotkać na drogach. Jego konkurentem jest BMW M3, równie ekscytujące, ale nieco słabsze pod względem osiąganych wyników i ogólnej dynamiki.
Pod maską edycji 507 pracuje silnik V8 o pojemności… 6,2 litra! Części z SLS AMG pozwalają jednostce wydmuchać bardzo zdrowe 510 KM. Nie masz co zrobić z gotówką? Zainwestuj w ten model.
Audi TT Mk 1
Oficjalnie wydany w 1998 roku, samochód wzbudził masowe zainteresowanie w świecie motoryzacji. Choć dziś nie wygląda już tak oszałamiająco i świeżo, jednostka V6 o mocy 248 KM na pewno będzie miało swoich klientów jeszcze przez lata.
Audi TT pierwszej generacji oparte jest na tej samej platformie co Volkswagen Golf 4. Choć może to brzmieć jak przepis na katastrofę, wcale tak nie jest. Mocniejsze warianty TT oferowane były z napędem quattro, który oferuje dużo bardziej wciągające wrażenia z jazdy. Audi TT charakteryzuje się też lepszą przyczepnością niż jakikolwiek inny samochód w swojej klasie.
Aston Martin Cygnet
Dla większości nabywców Aston Martin Cygnet to jedna z najgłupszych rzeczy, jaką widział świat motoryzacji. Samochód w nowości kosztował ponad 160 000 zł – dwukrotnie więcej niż Toyota iQ. A to właśnie od tego malucha zapożyczono tutaj nadwozie, podwozie, zawieszenie i skrzynię biegów.
Cygnet znacznie różni się od innych Astonów, ma zaledwie 3 metry długości i jest najmniejszym samochodem w historii tej marki. To również pierwszy miejski samochód brytyjskiej firmy i najwolniejszy Aston w dziejach. Prędkość maksymalna tego samochodu wynosi 170 km/h i od 0 do 100 km/h rozpędza się w 11,5 sekundy. Jesteśmy jednak przekonani, że samochód ten wśród kolekcjonerów będzie prawdziwą perełką.
BMW M3 E46
M3 E46 to doskonały samochód nie tylko jak na swoje czasy – jest zadziwiająco dobry nawet na nowoczesne standardy. Jasne, na prostej może i znajdziecie szybsze BMW, ale to co tracisz pod względem osiągów, zyskujesz dzięki doświadczeniu, jakie oferuje ci E46 M3.
To jeden z tych samochodów, które pozostawiają ślad w życiu właścicieli. Pod jego maską pracuje rzędowy 6-cylindrowy silnik o mocy 343 KM. Maksymalna moc pojawia się przy 7900 obr/min, a jednostka ta oceniana jest jako jedna z najlepszych w historii silników wolnossących.
Renault Clio V6
To jeden z najbardziej szalonych samochodów, jakie Renault kiedykolwiek zbudowało. Ten samochód właściwie był tak dobry, że aż ciężko było uwierzyć, że francuscy księgowi nie zablokowali tego samochodu.
Cieszmy się jednak, że tak się nie stało, bo Clio V6 z silnikiem umieszczonym centralnie jest jednym z najbardziej atrakcyjnych samochodów, jakie powstały – i to za takie pieniądze. Silnik generował moc 255 KM, co przy masie własnej 1400 kg skutkowało stosunkiem mocy do masy 182 KM/tonę. Sprint od 0 do 100 km/h to zaledwie 5,8 sekundy.
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio
To jeden z najnowszych samochodów w tym zestawieniu, więc będzie wymagał też większych nakładów finansowych. Ale obiecujemy – w długoterminowej perspektywie nie stracicie na zakupie tego auta.
Pod maską tej szalonej Alfy siedzi jednostka V6 z podwójnym turbodoładowaniem o mocy 510 KM. Wszystko to pozwala rozpędzić się od 0 do 100 km/h w zaledwie 4 sekundy, a prędkość maksymalna to 304 km/h.
Co zapewni przyszłość tej konstrukcji? Ferrari, a właściwie fakt, że silnik opracowywany był wspólnie z legendarną marką.
Dodge Viper SRT10
8,3-litrowa jednostka o mocy 500 KM, sześciobiegowy manual i tony zabawy czekające na was to właśnie Dodge Viper z 2006 roku. Ten samochód już nie będzie tańszy, więc jeśli chcecie mieć w swoim garażu supersamochód, na którym można zarobić, poszukajcie egzemplarza z 2006 lub 2007 roku.