Ale zaraz, zaraz… Nowa używana Skoda?
Kolejni klienci otrzymują swoje wymarzone egzemplarze Skody Octavii czwartej generacji, a internet zalewany jest kolejnymi zdjęciami i opiniami nowych, zadowolonych kierowców. Wszak Skoda Octavia to bardzo udany samochód, w dobrej cenie, nieźle wyglądający i bezawaryjny. Nic dziwnego, że kierowcy bardzo chętnie decydują się na jego zakup.
Niestety, jak każdy samochód ma „choroby wieku dziecięcego”. Użytkownicy samochodu często narzekają na problemy z oprogramowaniem, które bez aktualizacji nie działa idealnie. System samochodu często wysyła dziwne komunikaty, a system rozrywkowo-multimedialny często nie działa jak należy.
KIEROWCO! SPÓŹNIŁEŚ SIĘ Z WYMIANĄ OPON? SPRAWDŹ NAJLEPSZE OFERTY!
Okazuje się, że niektórzy ze świeżo upieczonych klientów już chcą się pozbyć swoich nowiutkich, pachnących Octavii.
Czemu sprzedawać?
Taki przypadek trafił się m. in. na facebookowym forum Skoda Octavia 4. Jeden z użytkowników zwrócił się do internautów z poniższym zapytaniem:
– Cześć wszystkim! Mam takie pytanie. Skoda Octavia IV 1.5 TSI, wersja Style + Selection, 3 lata gwarancji plus pakiet serwisowy, przebieg 3750 kilometrów, wersja liftback. Jaka według was byłaby wartość takiego samochodu? Pytam z uwagi, iż raczej zamienię Skodę na nowego Volkswagena Golfa 8 GTI. Samochód zabezpieczony jest powłoką. Brak jakichkolwiek uchybień, do tego brak problemów z elektroniką.
Ten samochód wydaje się być więc prawdziwą perełką na rynku samochodów używanych. 3-miesięczna Skoda Octavia, wszystko działa jak należy, a jak wiemy… Auto tylko po wyjeździe z salonu traci ok. 15-20% na wartości. Musimy przyznać, że dziwi nas podejście sprzedającego.
KIEROWCO! SPÓŹNIŁEŚ SIĘ Z WYMIANĄ OPON? SPRAWDŹ NAJLEPSZE OFERTY!
Co by jednak nie mówić, Volkswagen Golf 8 GTI to wspaniały samochód. Na ten samochód czekało wielu fanów hot-hatchy. Golf GTI 8. generacji jest już dostępny w salonach i zapewne już niebawem pojawi się również na drogach. Najnowszy Golf GTI napędzany jest 2-litrowym TSI generującym 270 KM i 370 Nm momentu obrotowego. Samochód ma napęd na przednią oś a sprint od 0 do 100 km/h zajmuje zaledwie 6,3 sekundy. Do wyboru są dwie skrzynie biegów – 7-biegowy automatyczny DSG i 6-biegowy manual.