Hummer szalony jak nigdy
Samochód wygląda na znacznie bardziej opływowy, niż poprzednie modele. GMC Hummer EV ma minimalistycznego grilla, otoczonego smukłymi reflektorami LED. Przód jest zdominowany przez masywny zderzak i płytę, które wskazują na sprawność modelu w terenie.
Mamy też wyraźnie zarysowane błotniki i krótką przednią szybę. Nowy Hummer ma również stosunkowo płaski dach z wyjmowanymi panelami, które umożliwią prawdziwie plenerowe doznania. Panele są przezroczyste i można je przechowywać w bagażniku. Choć przednią szybka nie składa się na wzór Jeepa Gladiatora, można elektronicznie spuścić szybę tylną.
Tam czekają już na nas światła LED i mocny, wytrzymały zderzak z pierścieniami w kształcie litery D. Model posiada również sześciopozycyjną klapę tylną MultiPro i krótką pakę z elektryczną pokrywą skrzyni ładunkowej.
Biorąc pod uwagę terenowe aspiracje, pickup jest wyposażony w 35-calowe opony, które pozwolą na pokonanie 45-centymetrowych przeszkód. Pojazd przejedzie także przez wodę o wysokości do 610 mm.
Potężna moc silników elektrycznych
W kabinie znajdziemy wolnostojący 12,3-calowy cyfrowy zestaw wskaźników i „pływający” 13,4-calowy system multimedialny. Ten ostatni zapewnia łatwy dostęp do systemu UltraVision Hummera, który oferuje aż 18 różnych widoków z kamery. Obejmują one takie pozycje jak „wirtualny obserwator”, po kamery podwozia, pomagające w omijaniu przeszkód.
Moc pochodzi z trzech silników elektrycznych o łącznej mocy 1000 KM i momencie obrotowym w wysokości 15 592 Nm. Dzięki temu czteronapędowy pickup rozpędzi się do 100 km/h w zaledwie trzy sekundy.
Silniki zasilane są przez pakiet akumulatorów Ultium które umożliwiają zasięg przekraczający 563 km. Kiedy nadejdzie czas ładowania, będziesz wdzięczny za moc ładowania do 350 kW. Umożliwia on pokonanie 161 kilometrów po zaledwie 10 minutach ładowania.