Samochód oferuje świetne osiągi i rozsady zasięg. Jedno z najważniejszych pytań, które zadawaliśmy sobie w ostatnim czasie: czy będzie driftować?
Odpowiedź znaleźliśmy w serii filmów na kanale Autocar. Panowie sprawdzili, czy Porsche Taycan Turbo będzie w stanie pokonać pełny okrąg bokiem. Nie jest tajemnicą, że samochody elektryczne są wciąż nieznanymi wodami. Jeśli jednak któryś z nich ma panować nad nadsterownością, to tylko Porsche.
Podobnie jak w przypadku każdego innego samochodu korzystającego z napędu na cztery koła, Taycan Turbo nie jest idealną maszyną do driftu. Jak pokazuje Matt Prior, znalezienie sposobu na wytrącenie z przyczepności elektrycznego Porsche i oszukanie elektroniki zajmuje trochę czasu.
Optymalnym trybem jazdy, aby utrzymać Taycana bokiem, jest Sport, umożliwiający obracanie wszystkich czterech kół i tworzenie idealnego zakrętu w stylu WRC przy minimalnym wysiłku.
Porsche Taycan Turbo napędzany jest dwusilnikową konfiguracją o łącznej mocy 616 KM. Z funkcją overboost produkuje dodatkowe 54 KM. Prędkość 100 km/h osiąga w 3 sekundy. Maksymalna prędkość to 260 km/h.