Nawiązując do serwisu Autocar, pod maski samochodów z linii Range Rover i Range Rover Sport trafią nowe hybrydowe elektrownie, żegnając na zawsze fantastyczny silnik V8.
Potężna jednostka wytwarza 340 koni mechanicznych i dysponuje momentem obrotowym w postaci 740 Nm przy 1750 obr/min.
Raport sugeruje również, że nowy układ łagodnej hybrydy będzie generował około 300 koni mechanicznych w modelu D300 i około 350, odpowiednio dla modelu D350. W porównaniu z V8 nowy zespół napędowy ma oferować umiarkowane zwiększenie wydajności, a także płynniejszy system start-stop.
Publikacja w Autocarze sugeruje również, że nowe układy napędowe zostaną wprowadzone również w gamie Jaguara, a odświeżone wersje XF i F-Pace będą pierwszymi, które doczekają się zmian.
Oczekuje się również, że Jaguar Land Rover odejdzie od doładowanego silnika benzynowego V8 o pojemności 5 litrów. W stosunkowo niedalekiej przyszłości, ma go zastąpić 4,4-litrowa jednostka V8 dostarczona przez BMW.