U naszych zachodnich sąsiadów pojazd symbolizujący sukcesy marki w WRC można zakupić na raty bez żadnej zaliczki. Mięsięczne stawki zaczynają się już od 298 euro (ok. 1360 zł). Toyota Deutschland oferuje GR Yarisa w dwóch wersjach: podstawowej za 33 200 euro (ok. 150 tys. zł) i z dodatkowym pakietem sportowym za 37 690 euro (ok. 170 tys. zł). Ceny mogą wzrosnąć w zależności od wyboru opcjonalnego wyposażenia.
Polski oddział jeszcze nie opublikował cennika dla tego modelu. Na razie nie wiadomo kiedy egzemplarze na sprzedaż trafią zarówno do Polski, jak i pozostałych rynków europejskich, w których już można zamawiać pojazd. Pojazd powinien być gratką dla fanów rajdów samochodowych. Japoński producent chce umożliwić jego łatwą przebudowę także do wyczynowych zastosowań.
Toyota liczy na spore zainteresowanie, dzięki dość szalonej specyfikacji. Za tę uznaje się napęd 4×4 w hatchbacku segmentu B, napędzanym trzycylindrowym silnikiem o pojemności 1,6 litra (261 KM i 360 Nm). W trybie Track GR Yaris ma przyspieszać od 0 do 100 km/godz. w 5,5 sekundy, ale największe wrażenie ma robić w zakrętach z wykorzystaniem przyczepnych opon Michelin Pilot Sport 4S.
Koronawirus oficjalnie u trzech osób z WRC! Rajdowe Mistrzostwa Świata zagrożone aż po lipiec