4-litrowy Super SUV z silnikiem V8 i podwójnym turbodoładowaniem odwiedził znanego tunera MTM. Ten podniósł poprzeczkę dzięki aktualizacji ECU M-Cantronic Gen II, która z 600 KM podkręciła motor Q8 do potężnych 722 KM i 950 Nm. Jeśli to wciąż dla was za mało, jest dostępny też zestaw ECU Stage 1, który uwalnia 787 KM i 1030 Nm momentu obrotowego.
Ile taka zabawa będzie cię kosztować? Na aktualizację 722 KM będziemy musieli wydać 4250 euro (18 tys. zł). Mocniejszy pakiet 787 KM będzie równał się z wydaniem kwoty 9999 euro (42 tys. zł). Do tego wszystkiego powinniśmy doliczyć 1100 lub 2100 euro za pakiet dwu- lub trzyletniej gwarancji tunera.
Finanse nie powinny stanowić problemu dla nikogo, kto może pozwolić sobie na zakup Audi RS Q8. Jego ceny zaczynają się w Niemczech od 127 000 euro (540 tys. zł) i to jeszcze zanim dojdziemy do opcjonalnego wyposażenia w katalogu. Za tą cenę otrzymamy jednak już całkiem poważnego gracza, jeśli chodzi o sprint spod świateł. Pierwsze 100 km/h w fabrycznym modelu Audi Sport osiągniemy już po 3,8 sekundy.
To jednak nie koniec dodatków od MTM dla RS Q8. Wśród ulepszeń i części dostępnych do Super SUV-a znajdziemy również obniżone sprężyny, dystanse o szerokości 20 i 30 mm, uchwyty tablic rejestracyjnych, niestandardowe dywaniki i maty bagażnika, a także nowe logo, breloki i wiele innych.