Współzałożycielem grupy ROK jest amerykański przedsiębiorca John Paul DeJoria. Panowie poznali się na imprezie charytatywnej w Londynie. Złapali dobry kontakt, ponieważ łączy ich to, że obaj zaczynali od zera. DeJoria (w 2018 r. sprzedał swoją firmę kosmetyczną marce Bacardi za 5,1 mld dolarów!) także jest związany z motorsportem, m.in. za sprawą udziałów amerykańskiego toru Circuit of the Americas w Austin, gdzie zresztą mieszka.
Pod parasolem ROK, Kendrick i DeJoria zainwestowali w kilka biznesów związanych z diamentami, złotem i różnego rodzaju napojami. Co ciekawe, na FW42 oprócz logo ROKiT pojawił się też znak ABK – niemieckiego piwa o 700-letniej historii. Skąd jednak człon iT w nazwie ROK? To gałąź, która przyniosła wspomnianym biznesmenom ogromne dochody za sprawą produkcji tanich telefonów i akcesoriów 3D dla biedniejszych krajów oraz stowrzenia sieci WiFi pod nazwą „smart city” w 27 najważniejszych miastach Indii.
Teraz marka chce podbić rynek globalny. F1 to tylko jedna z platform promocji. ROKiT ma także umowy z Houston Rockets (koszykarski zespół NBA) czy Los Angeles Chargers (team z NFL). Mówi się także o tym, że Kendrick w przyszłości może stać się współwłaścicielem zespołu. W podobny sposób do świata F1 wchodzili zresztą Vijay Mallya czy Lawrence Stroll.