Pierwszego dnia memoriału na zawodników czeka trzykrotny przejazd próby Brzegi, a następnie udają się oni na rynek do Wieliczki, gdzie dzień zakończy się dwoma widowiskowymi superoesami. Na OS1 Brzegi 1 świetnym czasem popisał się Filip Nivette. Aktualny mistrz Polski pokonał o 2,2 s. Michała Ratajczyka z zespołu Daftracing, zaś trzeci Piotr Ostrowski stracił 3,5 s. Obaj panowie trasy przemierzają różnymi ewolucjami Mitsubishi Lancera Evo.
Na dalszych pozycjach uplasowali się wspierany przez firmę Olimp Mateusz Lisowski oraz Jakub „Colin” Brzeziński, który dzięki wsparciu partnerów, na czele z firmami GO+ Cars i Atlas Ward powalczy w całym sezonie mistrzostw Polski za kierownicą Skody Fabii R5. Co ciekawe, na 6. miejscu test ukończył Jurij Protasow, który z polskim zespołem GO+ Cars Atlas Ward wystąpił w tegorocznym Rajdzie Szwecji. W ośce najlepszym czasem popisał się Rafał Kręcioch.
2. Rajd Memoriał J. Kuliga i M. Bublewicza to również pierwsza runda Historycznych Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski. Tam ponownie mogliśmy obserwować tak piękne konstrukcje, jak m.in. Audi Quattro Grzegorza Olchawskiego, Forda Sierrę RS Coswortha Marka Sudera, czy Porsche 911 SC RS Piotra Zaleskiego. Najlepiej wśród historyków poradził sobie ostatecznie Michał Pryczek w Subaru Imprezie 555, który o 10,2 s. pokonał drugiego Arkadiusza Kulę w Renault Megane Maxi i o 11,0 s. trzeciego Marka Sudera, który trasy przemierza wspomnianym wyżej Fordem Sierrą.
Tagi: GO+ Cars Atlas Ward, Memoriał J. Kuliga i M. Bublewicza, Platinum, Filip Nivette, Grzegorz Olchawski, Memoriał, Platinum Expert