Znany dziennikarz sprzedaje "filmowego" Mercedesa 500 SEC

Znany dziennikarz sprzedaje "filmowego" Mercedesa 500 SEC

Podaj dalej

Mercedes 500 SEC – to klasyka gatunku w motoryzacyjnym świecie, dla wszystkich, których kręcą modele spod znaku trójramiennej gwiazdy. Na sprzedaż trafia właśnie kolejny egzemplarz od dobrze znanego publicznie dziennikarza, Kamila Durczoka.

RURKU! – SEC na sprzedaż!

W126 lub C126 – to kod kreskowy jednego z najbardziej kultowych modeli, które udało się wyprodukować koncernowi Mercedes-Benz. Ten, który widnieje na sprzedaż w popularnym serwisie ogłoszeniowym jest na swój sposób także wyjątkowy. Pozbyć się go zamierza Kamil Durczok (tak, ten od stolika). Niegdyś prowadzący główne wydanie Faktów w TVN a obecnie pracujący w telewizji Polsat.

fot. otomoto.pl

Jednak nie o brudnym stoliku mowa, ale też zakurzonym egzemplarzu 500 SEC. Auto trafiło na giełdę ale poza znanym właścicielem, poza silnikiem V8, może też pochwalić się porównywalnie rozpoznawalną karierą. Jak podaje motoryzacyjna strona portalu se.pl (Super Express), samochód „wystąpił” gościnnie w takich produkcjach filmowych jak „Świadek koronny” reżyserii Jarosława Sypniewskiego z 2007 roku oraz serialu TVN „Odwróceni”. Obie produkcje należą do kina akcji z wątkiem kryminalnym.

fot. otomoto.pl

Gangsetrski sznyt

Jak na prawdziwego SEC-a 500 przystało, samochód jest polakierowany na czarno, a właściciel opiekuje się nim od 2008 roku, zaś samo coupe zostało wyprodukowane w 1988 roku. Pod długą maską pracuje silnik V8 o pojemności 5,0 l. i mocy 252 KM. Cała moc, choć pewnie z wiekiem niekompletna, trafia na tylną oś. Ma klimatyzację o wpełni regulowane elektrycznie fotele.

fot. otomoto.pl

Cena, za którą chce pozbyć się właściciel to 100 tys. złotych. Przebieg aktualny to 326 875 km.

Według zapewnień dziennikarza youngtimer przeszedł kilka lat temu gruntowną renowację zarówno jeśli chodzi o karoserię i wnętrze. Garażowane, jeżdżone w niedzielę do kościoła. Ważne jest to, że posiada również pełną dokumentację.

fot. otomoto.pl

Dołącz do dyskusji

Przeczytaj również

Redakcja WRC News

Redakcja WRC News