Zbiór informacji o nowym Audi A6 Limousine

Zbiór informacji o nowym Audi A6 Limousine

Podaj dalej

Przygotowaliśmy dla was zestawienie wszystkich najważniejszych faktów związanych z nowym Audi A6 Limousine.

Według producenta nowe Audi A6 jest jeszcze bardziej wszechstronne niż kiedykolwiek wcześniej. Wpływają na to konsekwentna cyfryzacja, podwyższony komfort, bardziej sportowy charakter i elegancka stylistyka podkreślająca nowoczesną technikę.

System obsługi

  • Nowa koncepcja obsługi z wykorzystaniem systemu MMI touch response: dwa wyświetlacze dotykowe z haptyczną i akustyczną reakcją zwrotną oraz funkcją inteligentnego wprowadzenia pisma
  • Sterowanie naturalnym głosem z wyszukiwaniem informacji zapisanych w pojeździe i w internecie
  • Na życzenie Audi virtual cockpit z rozdzielczością Full HD (1920 x 720 pikseli) i obsługą z poziomu kierownicy, opcjonalnie dostępny wyświetlacz danych na przedniej szybie head up display
  • Personalizacja blisko 400 funkcji dla siedmiu różnych profili

Infotainment i Audi connect

  • Na życzenie topowa wersja nawigacji: MMI Navigation plus z 10,1-calowym wyświetlaczem
  • Nawigacja z funkcją samodzielnego uczenia się na podstawie preferencji kierowcy; planowanie trasy online dzięki rozwiązaniom HERE, bezpłatne aktualizacje
  • Funkcja Audi connect key umożliwiająca odblokowanie i zablokowanie drzwi oraz włączenie silnika przy pomocy smartfona
  • Nowe usługi Audi connect
  • Funkcje car-to-x: „System rozpoznawania znaków drogowych“ i „Informacja o zagrożeniach“
  • Nowa aplikacja myAudi App dla łatwego skomunikowania smartfona i samochodu
  • Na życzenie system muzyczny Bang & Olufsen Advanced Sound System z dźwiękiem 3D słyszalnym także na tylnym siedzeniu
  • Inne opcje, takie jak Audi phone box przydatny w wykonywaniu połączeń telefonicznych

Systemy wsparcia kierowcy

  • Maksymalnie 39 systemów wsparcia kierowcy pogrupowanych w trzy pakiety, w tym nowe systemy takie jak asystent skrzyżowań, asystent wydajności i adaptacyjny asystent prędkości
  • Rozbudowany zestaw czujników ze skanerem laserowym, nieustanna fuzja wszystkich danych w centralnym sterowniku wsparcia kierowcy (zFAS)

Zaawansowana elektryfikacja

  • Silnik V6 z 48-woltową główną siecią pokładową
  • Wszystkie silniki wyposażone w technikę mild-hybrid (MHEV, mild-hybrid electric vehicle) z alternatorem-rozrusznikiem i z dodatkowym akumulatorem litowo-jonowym
  • Technika MHEV umożliwia żeglowanie z wyłączonym silnikiem, wysoką moc rekuperacji oraz poszerzony tryb start-stop. Oszczędność nawet do 0,7 litra paliwa na 100 km w realnych warunkach jazdy
  • Połączenie systemu MHEV z czujnikami pojazdu dla większej wydajności i komfortu

Karoseria i wnętrze

  • Przestronne wnętrze, 21 mm dłuższe niż w poprzednim modelu, o 12 mm więcej miejsca dla nóg pasażerów z tyłu
  • Bagażnik o zwiększonej długości i pojemności 530 l, pokrywa bagażnika na życzenie otwierana i zamykana elektrycznie, uruchamiana ruchem stopy
  • Karoseria o wysokiej sztywności, zaprojektowana zgodnie z koncepcją kompozytowej budowy ze stali i aluminium
  • Najlepsze parametry w zakresie aeroakustyki i aerodynamiki
  • Nowo zaprojektowane fotele: opcjonalnie fotele sportowe, fotele supersportowe albo indywidualne siedzenia konturowe
  • Duży szklany dach panoramiczny oraz pakiet jakości powietrza z jonizatorem i aromatyzacją

Zawieszenie

  • Większe możliwości trybów systemu wyboru dynamiki jazdy Audi drive select: wysoki komfort, duża stabilność i bardziej sportowy charakter
  • W standardzie progresywny układ kierowniczy o bezpośrednim przełożeniu
  • Na życzenie dynamiczny układ czterech kół skrętnych ze zmiennym przełożeniem przy przedniej osi i tylnymi kołami skręcającymi w tym samym lub w przeciwnym kierunku
  • Zawieszenie sportowe, zawieszenie z systemem kontroli tłumienia oraz adaptacyjne zawieszenie pneumatyczne adaptive air suspension z systemem regulacji amortyzatorów jako opcje
  • Elektroniczna platforma podwozia do skomunikowanego sterowania regulowanymi komponentami, system wyboru dynamiki jazdy Audi drive select o różnych profilach

Napęd

  • Silniki wysokoprężne i benzynowe, moc od 210 kW (286 KM) do 250 kW (340 KM), moment obrotowy od 500 do 620 Nm (zużycie paliwa w cyklu mieszanym w l/100 km: 7,1 – 5,5*; emisja CO2 w cyklu mieszanym w g/km: 161 – 142*)
  • Szybkie osiąganie mocy, wysoka wydajność i wysoka kultura pracy
  • V6 TDI z 8-biegową, automatyczną skrzynią biegów tiptronic; na życzenie ze sportowym mechanizmem różnicowym, 3.0 TFSI z 7-biegową, automatyczną skrzynią biegów S tronic, w standardzie z wszystkimi silnikami sześciocylindrowymi: napęd quattro

Stylistyka zewnętrzna i stylistyka oświetlenia

  • Techniczno-elegancka stylistyka z napiętą linią dachu i krótkimi zwisami
  • Szeroka, nisko osadzona osłona chłodnicy Singleframe, mocno zarysowane wloty powietrza
  • Boki z wyraźnymi konturami nad kołami, plastycznie uformowany tył
  • Nieznaczne zwiększenie wymiarów w porównaniu do poprzednika – długość: +7 mm do 4939 mm, rozstaw osi: + 12 mm do 2924 mm, szerokość: + 12 mm do 1886 mm, wysokość: + 2 mm do 1457 mm
  • Na życzenie reflektory diodowe HD Matrix z światłem drogowym o wysokiej rozdzielczości, dynamiczne animacje świetlne w reflektorach przednich i w światłach tylnych

Stylistyka wnętrza, kolory i materiały

  • Wnętrze z czystą stylistyką, harmonijna fuzja architektury i koncepcji obsługi
  • W prawie niewidoczny sposób zintegrowany wyświetlacz o przekątnej 10,1 cala (opcja), zaledwie kilka przycisków i pokręteł
  • Na życzenie, we wnętrzu oświetlenie Ambiente lub oświetlenie konturowe Ambiente
  • Bogaty wybór cennych materiałów; nowe kolory, linia sport, a także pakiet stylistyczny S line Sport

Dołącz do dyskusji

Przeczytaj również

Redakcja WRC News

Redakcja WRC News