Toyota Hilux Hilly - nowa limitowana edycja

Toyota Hilux Hilly - nowa limitowana edycja

Podaj dalej

Toyota wspólnie z firmą tuningową Carlex Design opracowała limitowaną edycję Toyoty Hilux Hilly. Model jest produkowany w ograniczonej liczbie 500 egzemplarzy, a każdy z nich otrzymuje tabliczkę z indywidualnym numerem.

Toyota Hilux 8. generacji zadebiutowała w polskich salonach w połowie 2016 roku. Hilux wyróżnia się niezłymi możliwościami terenowymi, ładownością 1000 kg oraz nowoczesnym silnikiem D-4D 2.4, spełniającym normę Euro 6. Ceniony na całym świecie za jakość, wytrzymałość i niezawodność, Hilux jest najpopularniejszym pickupem w Polsce.

Toyota Motor Poland nawiązała współpracę z globalną firmą tuningową Carlex Design, której efektem jest limitowana edycja Hilux Hilly. Model wyróżnia się off-roadowym designem i zwiększonymi możliwościami terenowymi.

Stylizacja Toyoty Hilux Hilly

Masywna sylwetka Toyoty Hilux została podkreślona 13-elementowym pakietem do tuningu nadwozia. Uwagę zwracają w największym stopniu nowe zderzaki i nowy grill o oryginalnym wzorze, a także nakładki na maskę, poszerzenia błotników i tylny spojler. Hilux Hilly otrzymał także ramki tylnych lamp, nakładkę wlewu paliwa oraz zestaw osłon przeciwbłotnych.

Hilux w limitowanej wersji zwraca uwagę oryginalną stylizacją graficzną, kontrastującą z lakierem nadwozia. Model jest dostępny w dwóch kolorach – białym perłowym i czarnym metalik. Z boku widnieje czerwone logo Hilly.

Luksusowe wnętrze

Fotele otrzymały specjalną, wysokiej klasy tapicerkę z naturalnej skóry Nappa z wytłoczonym logo Hilly. Wnętrze zdobią także skórzane detale na drzwiach oraz nowe dywaniki. Model został ponadto wyposażony w zmodyfikowaną, sportową kierownicę pokrytą dwoma rodzajami skóry. Na tunelu centralnym każdy egzemplarz otrzymuje oryginalną plakietkę z numerem egzemplarza z limitowanej serii.

Rasowa terenówka

Limitowana wersja Hilly otrzymała dodatkowe terenowe udoskonalenia z myślą o off-roadowych przygodach. System podnoszenia zawieszenia firmy Pedders zwiększa możliwości auta w trudnych warunkach. Seryjne koła zostały zastąpione przez aluminiowe poszerzone obręcze 18” z oponami BFGoodrich All Terrain 265/60 R18. Ciekawostką jest indywidualny układ wydechowy wyposażony w system generujący sportowy dźwięk układu wydechowego V8, sterowany za pomocą aplikacji mobilnej, dzięki któremu Hilly podczas jazdy wydaje brzmienia jak auto rajdowe.

Hilux jest napędzany 16-zaworowym, 4-cylindrowym silnikiem 2,4 l D-4D z systemem Start Stop i turbosprężarką o zmiennej geometrii łopatek, legitymującym się mocą 150 KM i momentem obrotowym 400 Nm dostępnym w przedziale 1 600–2 000 obr./min.

Przeczytaj również

Redakcja WRC News

Redakcja WRC News