Jakie modele konkretnie?
Firma Stellantis Polska Sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie zawiadomiła Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że w samochodach marki Citroën, modele: C4 i oraz elektryczny ë-C4, może nie działać w sposób prawidłowy Autonomiczny Moduł Telematyki (ATB).

A to może doprowadzić do niewłaściwego zarządzania automatycznym oddzwanianiem ze strony call center w przypadku przerwania połączenia. W skrajnym przypadku może to przyczynić się do nieprawidłowej obsługi automatycznego ponownego połączenia przez call center w sytuacji przerwania połączenia.

Ile aut jest objętych serwisem?
Sprawa dotyczy modeli lata 2020–2022. Na całym świecie to 87.953 sztuki tych pojazdów, a w kraju nad Wisłą 2.243 pojazdy. Ich właściciele powinni za radą przedstawiciela producenta udać się do autoryzowanych serwisów, w celu sprawdzenia aut i ewentualnej naprawy usterki. Oprogramowanie Autonomicznego Modułu Telematyki zostanie zdalnie zaktualizowane za pośrednictwem Over the Air (OTA). Będzie dokonane również zdalne sprawdzenie, czy aktualizacja została poprawnie zainstalowana. Producent zastrzega sobie ponowny kontakt z właścicielem auta.
Źródło: Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów
