Przyszłość marki BMW to samochody elektryczne

Przyszłość marki BMW to samochody elektryczne

Przyszłość marki BMW to samochody elektryczne

Podaj dalej

Czy się to komuś podoba, czy nie to właśnie tak wypowiedział się prezes zarządu grupy BMW. Niemiecka marka planuje mocno inwestować w rozwój branży samochodów elektrycznych oraz autonomicznych.

Według Kruegera, siłą koncernu są marki luksusowe, czyli BMW, MINI, Rolls-Royce. W 2018 roku koncern planuje poszerzyć ofertę o 20 nowych oraz odświeżonych modeli aut. Wśród nich znajdą się zarówno samochody elektryczne, hybrydy typu plug-in, jak i pojazdy napędzane tradycyjnymi silnikami spalinowymi.

Niemiecka marka chce przewodzić w rewolucji technologicznej przemysłu motoryzacyjnego, a rok 2018 dla firmy upłynie pod znakiem wdrażania nowej strategii rozwoju. Jednym z ważniejszych punktów ma być otwarcie kampusu technologii samochodów autonomicznych, który zlokalizowany będzie w Niemczech.

BMW planuje również pokazać w tym roku szeroką gamę samochodów koncepcyjnych, które będą napędzane wyłącznie elektrycznie i trafią później do masowej produkcji. Chodzi o m.in. model iX3 oraz flagowe BMW iNEXT i Vision Dynamics zapowiedziane przez koncern podczas targów motoryzacyjnych w Genewie.

Tagi: BMW, samochody elektryczne, samochody autonomiczne, elektromobilność

Przeczytaj również

Redakcja WRC News

Redakcja WRC News