Porsche po 23 latach nieobecności wraca z reklamą emitowaną podczas finałów Super Bowl [WIDEO]

Porsche po 23 latach nieobecności wraca z reklamą emitowaną podczas finałów Super Bowl [WIDEO]

Podaj dalej

Super Bowl to jedno z wydarzeń telewizyjnych cieszących się największą oglądalnością na świecie.

Sportowe widowisko słynie również z reklam, które są wyświetlane podczas przerwy w rozgrywkach. Na tę okazję Porsche przygotowało również coś od siebie.
Reklama zatytułowana „The Heist” („Napad”) to krótkometrażowa produkcja, która pozwala nacieszyć oczy błyszczącymi modelami zarówno nowych jak i klasycznych samochodów Porsche. Ostatni raz, reklama Porsche została wyemitowana w 1997 roku czyli równe 23 lata temu. Materiał został nakręcony w Niemczech w połowie listopada 2019 r. W takich miejscach jak Heidelberg, Heppenheim, Schwarzwald i Stuttgart-Zuffenhausen.

Większość samochodów wyścigowych, drogowych i innych „perełek” w klipie stanowi część kolekcji Muzeum Porsche. To właśnie tam rozpoczyna się pościg przedstawiony w reklamie. Bohaterami są między innymi  wyścigowe Porsche 917 K, hybrydowe Porsche 918 Spyder oraz kultowe Porsche 911. Wszystkie auta mkną przez niemieckie miasta z zawrotną prędkością, pokonując zakręty w kłębach dymu z opon.

W reklamie nie zabrakło także najnowszego osiągnięcia inżynierów – modelu Taycan. Elektryczne Porsche jest zapowiedzią nowej ery w dziejach firmy i ma zaskarbić sobie serca przyszłych pasjonatów niemieckiej marki.

– Super Bowl jest znane jako wydarzenie telewizyjne daleko poza Ameryką Północną i stanowi idealną platformę dla nowych fanów marki. Nasza reklama łączy wiele elementów składających się na Porsche: sportowy charakter, emocje, a także odrobinę humoru, coś, co jest typowe dla ogólnego sposobu komunikacji ”- mówi Oliver Hoffmann, dyrektor ds. marketingu w Porsche.

Pełną wersję reklamy „The Heist” można już teraz oglądać na kanale Porsche w serwisie YouTube. Jednominutowa reklama Superbowl zostanie wyemitowana podczas meczu na Hard Rock Stadium w Miami 2 lutego.

Źródło: newsroom.porsche.com

Dołącz do dyskusji

Przeczytaj również

Redakcja WRC News

Redakcja WRC News