Nowe BMW wjeżdża do salonów. Ponad 300 KM pod maską i... przedni napęd

Nowe BMW wjeżdża do salonów. Ponad 300 KM pod maską i... przedni napęd

Nowe BMW wjeżdża do salonów. Ponad 300 KM pod maską i… przedni napęd

Podaj dalej

Z końcem września w salonach BMW w Polsce zadebiutuje nowe BMW serii 1. W III generacji popularnego kompaktu klasy premium, zgodnie z naszą zapowiedzią, po raz pierwszy zastosowano napęd na przednie koła. Samochód będzie dostępny u polskich dealerów od 28 września 2019 r., podobnie jak na pozostałych światowych rynkach.

Nowa generacja BMW serii 1 z pewnością przejdzie do historii. Pomysł zastosowania w niej przedniego napędu, od początku budził wiele emocji. Wielu fanów marki otwarcie krytykowało koncern, ale nie brakowało również osób, które przyklaskiwały takiemu rozwiązaniu. Przedni napęd, jak i sam samochód z pewnością mają swoje zalety. Producent informuje, że cechy wyróżniające nową generację BMW serii 1 to przede wszystkim zastosowanie zapewniającej wzorcową dynamikę jazdy nowoczesnej konstrukcji BMW z napędem na przednie koła oraz znacznie większa ilość miejsca wewnątrz pojazdu.

Ponadto w samochodzie wykorzystano najnowsze rozwiązania z zakresu łączności, znane z wyższych serii BMW. Debiutujące w klasie kompaktowej premium rozwiązania to między innymi systemy nadzorujące otoczenie samochodu, które oprócz ostrzegania kierowcy minimalizują ryzyko kolizji poprzez hamowanie oraz korekty kierunku jazdy, a także inteligentny asystent osobisty BMW umożliwiający obsługę pojazdu za pomocą poleceń głosowych.

Ceny nowego BMW serii 1 rozpoczynają się od 105 900,00 PLN. Od początku sprzedaży w salonach będzie dostępna wersja M135i xDrive z najmocniejszym 4-cylindrowym silnikiem BMW Group o mocy 306 KM. Najnowszy kompakt BMW klasy premium został wyposażony w 3-cylindrowe i 4-cylindrowe silniki z rodziny napędów BMW EfficientDynamics. Ponadto w ofercie znajdą się części z pakietu M Performance, które umożliwiają zmianę wagi, dynamiki oraz osiągów samochodu.

Przeczytaj również

Redakcja WRC News

Redakcja WRC News