Polscy kierowcy mają ostatnie dni, aby rozliczyć PIT i dostać nawet 120 zł na Diesel, benzynę lub LPG. Jak to zrobić?

Polscy kierowcy mają ostatnie dni, aby rozliczyć PIT i dostać nawet 120 zł na Diesel, benzynę lub LPG. Jak to zrobić?

Podaj dalej

30 kwietnia jest w tym roku wyjątkową datą, stanowiącą deadline dla kilku istotnych spraw. Do tego dnia należy rozliczyć PIT lub złożyć wniosek o 500+. Dodatkowo w tym terminie polscy kierowcy mogą jeszcze ubiegać się nawet o 120 zł dofinansowania na Diesel, benzynę lub LPG. Jak zdobyć dodatkowo środki na paliwo, wyjaśniono już TUTAJ.

Jak to działa?

W czasach, gdy paliwo jest wyjątkowo drogie, każda podarowana kropla z dystrybutora z napisem Diesel, Pb95 czy LPG – jest na wagę złota. Jest to także bardzo wygodne. Po spełnieniu warunków dofinansowania, otrzymujemy kartę przedpłaconą Mastercard. Po zatankowaniu paliwa (niech to będzie Diesel) na dowolnej stacji, udajemy się do kasy. Tam wykorzystując wspomnianą kartę przedpłaconą opłacamy całość lub część rachunku za tankowanie.

karta przedpłacona Michelin

KIEROWCO! KUP LETNIE OPONY I ODBIERZ BON NA 120 PLN

Jest to nawet 120 złotych, co z reguły pozwala na uzupełnienie ponad połowy baku. Żeby otrzymać aż tyle należy dokonać zakupu, która i tak nam się teraz przyda. Mowa o zakupie nowych, innowacyjnych opon MICHELIN. Do uzyskania karty o wartości 120 zł (jest ich do rozdania 1600) należy jednak kupić ogumienie w rozmiarze 18 cali lub większym. Jeśli zdecydujemy się na zakup opon MICHELIN 16-tek lub 17-tek to otrzymamy jedną 3400 kart o wartości 60 zł. Wszystko dokładnie opisano TUTAJ.

Ale czy ja potrzebuję opon?

Wyjątkowa akcja MICHELIN i Oponeo ma m.in. uświadomić Polaków jak bardzo zmieniły się technologie opon. Kartę przedpłaconą uzyskujemy bowiem za zakup naprawdę innowacyjnych rozwiązań. Mowa o technologii EverGrip, która sprawia, że w teorii opony możemy kupić raz a dobrze. Wynika to z zastosowanych nowinek, które czynią nowe opony letnie MICHELIN naprawdę długowiecznymi. Jak bardzo? Otóż to ogumienie pracuje nawet, gdy bieżnik starty jest do 1,6 milimetra!

Opona letnia Michelin Primacy 4

Dla wielu osób może wydawać się to niemożliwe. To jednak nie magia, a technologia. W prostych słowach, opona z EverGrip posiada kompozycję różnych warstw mieszanek. Jeżeli ścieramy nową oponę, a bieżnik już nie jest tak głęboki, „dokopujemy się” do nowej warstwy. Ta potrafi mieć lekko rozszerzone nacięcia lub zupełnie niewidoczne wcześniej lamele. Oznacza to, że bieżnik automatycznie dopasowuje się do głębokości rowków i nacięć. Wszystko po to, aby nawet na mocno zjechanych oponach zapewnić bezpieczną drogę hamowania i przyczepność w różnych warunkach pogodowych.

W których oponach ją znaleźć?

Wszystkie nowe opony letnie MICHELIN posiadają technologię EverGrip. To rozwiązanie znajdziemy chociażby w dość uniwersalnym modelu opon MICHELIN Primacy 4. Jeśli jednak potrzebujemy opon, które oprócz codziennej jazdy, dadzą radę także do okazjonalnej pojeżdżawki na torze, wtedy warto sięgnąć po MICHELIN Pilot Sport 4S. Ponieważ coraz więcej klientów kupuje SUV-y, zdecydowano się stworzyć także wersję dedykowaną dla nich. W końcu mocny SUV generuje zupełnie inne przeciążenia niż bardziej kompaktowa osobówka, dlatego wtedy właściwym wyborem jest MICHELIN Pilot Sport 4 SUV.

Michelin Crossclimate - opony całoroczne

KIEROWCO! KUP LETNIE OPONY I ODBIERZ BON NA 120 PLN

Warto nie zapominać o tym, że pogoda w wielu częściach kraju płata tak dużego figla, iż nie wiadomo czy już jest dobry moment na zmianę opon. Zimówki czy letnie? Ten dylemat dotyczy zwłaszcza mieszkańców rejonów górskich, ale obecnie i na nizinach można zaznać przymrozku czy opadów śniegu. Chcąc być przygotowanym na każdą ewentualność warto pójść na dobrej jakości kompromis, czyli opony całoroczne. Dziś ich technologia sprawia, że wydajność takich opon jest zaskakująco dobra. Najlepszym tego przykładem są modele opon MICHELIN Crossclimate+ (dla osobówek) i MICHELIN Agilis Crossclimate (dla aut dostawczych).

O możliwościach wszystkich wymienionych opon, a także akcji z kartami na paliwo – przeczytasz TUTAJ.

Przeczytaj również

Redakcja WRC News

Redakcja WRC News