PILNE: Zmiana opon z letnich na zimowe w Polsce po nowemu! Kierowcy muszą przyswoić zwłaszcza jedną rzecz

PILNE: Zmiana opon z letnich na zimowe w Polsce po nowemu! Kierowcy muszą przyswoić zwłaszcza jedną rzecz

Zmiana opon z letnich na zimowe po nowemu

Podaj dalej

Wielki krokami w Polsce zbliża się sezon zmiany opon z letnich na zimowe. W tym roku będzie on wyglądał jednak nieco inaczej, ponieważ nastała w tej kwestii niemała rewolucja. Jedną z najistotniejszych nowości ujawniono TUTAJ.

Nowe podejście do opon na zimę

Z całą stanowczością można stwierdzić, że nie będzie to sezon zmiany opon z letnich na zimowe jak wcześniej. W momencie, gdy na przeważającej części kraju zimy są łagodne, Polacy masowo decydują się na bezpieczną alternatywę. Chodzi o innowacyjne opony całoroczne, które przy obecnym rozwoju technologii oferują niezwykły poziom bezpieczeństwa o każdej porze roku. Wyniki testów opisanych TUTAJ powalają na kolana.

Opony zimowe całoroczne Michelin Crossclimate 2

Dla wielu kierowców to będą duże zmiany, ponieważ jeszcze jakiś czas temu eksperci odradzali używania opon całorocznych. Jednak ich jakość diametralnie się zmieniła, dlatego wulkanizatorzy powinni przygotować się na nowy trend. Już tej zimy wielu Polaków nie poprosi o zmianę opon z letnich na zimowe, a na całoroczne. Nic dziwnego, bo skoro coś jest dopracowane to kierowcy to przyjmują. Zwłaszcza, jeśli ma osiągi najnowszej propozycji na rynku, którą poznacie TUTAJ.

Chodzi o innowacyjne opony Michelin Crossclimate 2, czyli kontynuację bestsellerowego ogumienia wielosezonowego. Testy TÜV wykazały, że jest to najlepsza opona całoroczna pod względem hamowania i trakcji na śniegu. Jednocześnie nie ma sobie równych w przypadku hamowania na suchej nawierzchni. Na pierwsze miejsce zapracowała także niezwykła trwałość, ponieważ dzięki technologii Evergrip, Michelin Crossclimate 2 utrzymuje wydajność nawet przy niskim poziomie bieżnika. Co więcej, zoptymalizowany opór toczenia wpływa na niższe spalanie paliwa.

opony-zimowe-caloroczne-michelin-crossclimate

Czy zimówki są już niepotrzebne?

Choć opona całoroczna Michelin Crossclimate 2 w zupełności wystarczy na zimę w Polsce, to nie oznacza to końca opon zimowych. Te wciąż są najlepszą opcją na najchłodniejszą porę roku, jeśli zależy nam na największej wydajności. Kierowcom w Polsce czasem trzeba to przypominać, ale przy niskich temperaturach na suchym asfalcie opona zimowa poradzi sobie lepiej od letniej. To efekt zupełnie innej mieszanki, która zapewnia większą przyczepność właśnie wtedy, gdy jest zimno.

Jeżeli stawiamy na maksymalne bezpieczeństwo popularnym wyborem jest model Michelin Alpin 6. Ulepszono formuła zapewnia trwałość na latach, dzięki technologii EverWintergrip. Dzięki niej wraz ze zużywaniem się bieżnika, modyfikacji ulega wzór na oponie, ukryty w kolejnych warstwach. Wszystko po to, aby nacięcia, lamele były dopasowane do aktualnego poziomu zużycia. W efekcie Michelin Alpin 6 hamuje bezpiecznie nawet, gdy bieżnik ma 1,6 mm!

Opona zimowa Michelin Pilot Alpin 5

Alternatywą jest jeszcze model Michelin Pilot Alpin 5, który zapewnia niezwykłą kontrolę i precyzję na mokrej lub ośnieżonej drodze. Warto wiedzieć, że jest to opona zimowa dawana na pierwszy montaż w samochodach klasy premium, jak Porsche, Mercedes AMG czy Audi. Zwiększona odporność na aquaplaning czy jeszcze lepsze wyniki hamownia na śniegu to nie wszystko. Zoptymalizowany opór toczenia gwarantuje niższe spalanie. Z kolei w testach TÜV zweryfikowano, że Michelin Pilot Alpin 5 oferuje największy przebieg względem głównych konkurentów.

Tankowanie z nowymi oponami

Obecnie wyjątkowo korzystnie jest nabyć nowe opony całoroczne lub zimowe Michelin – TUTAJ. W specjalnej promocji można otrzymać kartę przedpłaconą na paliwo do wykorzystania na każdej stacji. Karta z jednorazowym limitem 120 zł przyznawana jest za zakup kompletu opon w rozmiarze 18 lub więcej cali. Wybór 16- lub 17-calowych opon uprawnia do karty z limitem 60 zł. Wszystkie zasady promocji czytelnie opisano TUTAJ.

Michelin Oponeo - akcja specjalna

Przeczytaj również

Redakcja WRC News

Redakcja WRC News