PILNE: Polski bon na paliwo już działa! Diesel, benzynę i LPG można zatankować za śmieszne pieniądze

PILNE: Polski bon na paliwo już działa! Diesel, benzynę i LPG można zatankować za śmieszne pieniądze

Polski bon na paliwo już działa

Podaj dalej

Kierowcy w Polsce za paliwo nie muszą płacić tylko gotówką lub swoją kartą płatniczą. Można to zrobić także bonem, który jest honorowany w zasadzie na każdej stacji paliw w naszym kraju. Jego przyznanie jest bardzo łatwe, wystarczy przeczytać zasady programu TUTAJ.

Na czym polega ten bon na paliwo?

Polski bon na paliwo może mieć wartość nawet 120 zł i o tyle każdy kierowca jest w stanie obniżyć swój rachunek za diesel, benzynę lub LPG. Otrzymuje się go w formie karty przedpłaconej MasterCard, co oznacza, że stacja paliw musi po prostu mieć terminal płatniczy. Liczba bonów jest ograniczona, dlatego Polacy nie powinni specjalnie zwlekać ze spełnieniem warunków programu.

Jak można przeczytać TUTAJ, karta przedpłacona jest wydawana za zakup kompletu innowacyjnych opon letnich lub całorocznych Michelin. Transakcja musi jednak zacząć się od wyboru modelu na TEJ stronie. W przypadku zakupu ogumienia w rozmiarze 16 lub 17 cali, limit na karcie wyniesie 60 zł. Jednak zakup większych opon, czyli 18-tek (lub wyżej) premiowany jest maksymalnym limitem 120 zł do wydania na paliwo.

Innowacje w różnym wydaniu

Bon to jednak tylko dodatek do prawdziwych korzyści, jakie niesie ze sobą użytkowanie innowacyjnych opon Michelin. To m.in. zasługa technologii EverGrip, z którą ogumienie zachowuje swoje właściwości bezpieczeństwa przez długie lata. Przykładowo w przypadku nowego modelu opon Michelin Primacy 4+, doskonała trakcja podczas hamowania na deszczu jest nawet wtedy, gdy bieżnik zmaleje do 1,6 mm. Tak właśnie działa technologia EverGrip, która dopasowuje kształt bieżnika do aktualnego zużycia.

Opony Michelin Pilot Sport 5
fot. Michelin

Kolejną nowością, za którą można otrzymać bon jest codzienna opona o sportowych właściwościach, czyli Michelin Pilot Sport 5. Ten model charakteryzuje się niezwykle dużą reaktywnością, co pozwala kierowcy na jeszcze bardziej precyzyjne prowadzenie nawet przy dużych prędkościach. Mimo naprawdę dużej przyczepności na suchej i mokrej nawierzchni, eksperci Michelin zaprojektowali ją tak, aby była zarówno trwała, jak i elegancka.

Alternatywą dla opon letnich jest najnowsze osiągnięcie techniki w dziedzinie opon całorocznych. Mowa o Michelin Crossclimate 2, najnowszej ewolucji najlepszych opon w tym segmencie. Zaskakująco wysoki zakres działania, niezależnie od pory roku i rodzaju nawierzchni sprawia, że coraz więcej kierowców wybiera właśnie ten rodzaj opon. Co ważne, występuje on także w dedykowanej wersji dla SUV-ów, które generują dużo większe przeciążenia niż auta kompaktowe.

Przeczytaj również

Redakcja WRC News

Redakcja WRC News