PILNE: Nowa promocja na stacjach Orlenu! W tak banalny sposób można zdobyć bon na diesel, benzynę lub LPG [WYJAŚNIAMY]

PILNE: Nowa promocja na stacjach Orlenu! W tak banalny sposób można zdobyć bon na diesel, benzynę lub LPG [WYJAŚNIAMY]

PILNE: Nowa promocja na stacjach Orlenu! W tak banalny sposób można zdobyć bon na diesel, benzynę lub LPG [WYJAŚNIAMY]

Podaj dalej

Obecnie na stacjach Orlenu rabaty w wysokości 30-40 gr/l na diesel i benzynę mają zakończyć się po pierwszej połowie września. Jednak już teraz można zapisać się do nowej promocji na paliwo. Kierowcy otrzymają specjalne bony paliwowe, ale ich liczba będzie ograniczona. Przewidziano tylko zasadę kto pierwszy, ten lepszy.

Na czym polega promocja?

Do rozdania jest tylko 5 000 szt. bonów, z których 3 000 ma wartość 60 zł, a 2 000 aż 120 zł. Oznacza to, że wielu kierowców tankując do pełna obniży swój rachunek niemal o połowę. Bony są wysyłane Pocztą Polską po spełnieniu podstawowego warunku. Wystarczy zakupić na dedykowanej stronie  komplet (4 szt.) nowych i innowacyjnych opon całorocznych lub zimowych Michelin. Jeżeli nabywca nie dokona zwrotu produktu, otrzyma bon, który można zrealizować na stacjach Orlenu.

Ważnym warunkiem kwalifikującym do otrzymania bonu jest rozmiar opon. Te przyznaje się za zakup co najmniej 16-calowego ogumienia. Kupując opony w takim rozmiarze nabywamy prawo do odbioru bonu o wartości 60 zł. Taka sama nagroda czeka za kupno 17-tek, ale już opony na 18-calowe obręcze (lub większe) premiowane są bonem 120 zł. Promocja potrwa do 5 marca 2023 r., a korzyści w niej jest znacznie więcej.

Opony zimowe całoroczne Michelin Crossclimate 2
fot. Michelin

Oszczędności na stacjach paliw mogą wynikać nie tylko z otrzymanego bonu. Wspominane innowacyjne opony mają zoptymalizowany opór toczenia. To oznacza, że mimo skuteczności w zimowych warunkach, nie zwiększają one zużycia paliwa. Mało tego, często je wręcz obniżają. Co równie istotne, taka wydajność nie kończy się po 1 czy 2 sezonach. Dzięki technologii EverGrip, opony Michelin działają podobnie od nowości do zużycia, czyli nawet, gdy bieżnik stępimy do 1,6 mm.

Opony całoroczne czy zimowe?

Takie innowacje znajdziemy przykładowo w najlepszych oponach całorocznych na rynku, czyli Michelin Crossclimate 2. Ze względu na nieprzewidywalną aurę podczas zimy w Polsce, takie opony najbardziej zyskują na popularności. Najnowsza generacja Michelin Crossclimate 2 ma jeszcze lepsze parametry i sprawdza się zarówno w śniegu, jak i suchym asfalcie. Niezależnie od tego czy jest zimno czy ciepło. Na kilka lat można zapomnieć o wizytach u wulkanizatora.

Oczywiście zawsze dedykowana do danej pory roku opona będzie nieco wydajniejsza niż całoroczna, choć ich poziom bezpieczeństwa jest już naprawdę imponujący. Chcąc jednak postawić przed sezonem na zimówki z prawdziwego zdarzenia, warto sięgnąć m.in. po Michelin Alpin 6. Oprócz niesamowitej trwałości, wymagające testy TÜV SÜD dowiodły niezwykle krótką drogę hamowania, nawet przy niskim stanie bieżnika.

Opona zimowa Michelin Pilot Alpin 5
fot. Michelin

Alternatywą o jeszcze większej precyzji prowadzenia i wydajności hamowania jest z kolei Michelin Pilot Alpin 5. Te opony często zakłada się na pierwszy montaż dla prestiżowych marek premium, np. Audi, Mercedes AMG, BMW czy Porsche. Warto wiedzieć, że to ogumienie, podobnie jak seria CrossClimate, występuje też w dedykowanej wersji dla SUV-ów (Michelin Pilot Alpin 5 SUV). Oznacza to, że przystosowano je do większych obciążeń, jakie przenoszą na koła cięższe od zwykłych osobówek SUV-y.

Ze szczegółami wszystkich opon oraz warunkami promocji można zapoznać się TUTAJ.

Przeczytaj również

Redakcja WRC News

Redakcja WRC News