PILNE: Fiat zmienił logo! Można go już zobaczyć na nowym, tanim SUV-ie. Co za przemiana! [ZDJĘCIA]

PILNE: Fiat zmienił logo! Można go już zobaczyć na nowym, tanim SUV-ie. Co za przemiana! [ZDJĘCIA]

Fiat zmienił logo

Podaj dalej

Fiat zaprezentował aktualizację swoich popularnych modeli Tipo i 500X. Mimo że to kosmetyka to dużą zmianę widać zwłaszcza w SUV-ie, gdzie zmieniono logo. Nowe wersje to efekt współpracy z (RED) – organizacją działającą na rzecz zwalczania pendemii.

Nowe logo na Fiacie 500X

Fiat 500X RED
fot. Fiat

W Fiacie 500X MY22 zamiast logo marki teraz widnieje tam emblemat „500”. Zmian jest jednak jeszcze więcej. Z tyłu także zniknęło logo Fiata, a trafił tam charakterystyczny napis z nazwą włoskiej marki. Co ciekawe, mały crossover otrzymał wersję z miękkim dachem Dolcevita, która jest dostępna w dwóch z trzech poziomów wyposażenia (Cross i Sport). Podstawowa wersja Club jest standardowo wyposażona w 16-calowe alufelgi, klimatyzację, tempomat i 7-calowy ekran dotykowy.

Fiat 500X RED
fot. Fiat

Nowy Fiat Tipo

Przechodząc do gamy Tipo, rok modelowy 2022 obejmuje trzy poziomy wyposażenia. Wszystkie dostępne tylko jako hatchback. Już w bazowej wersji Tipo wyposażono w adaptacyjny tempomat, elektrycznie podgrzewane lusterka boczne, 7-calowy ekran dotykowy z DAB, Bluetooth i nowe 16-calowe obręcze. W droższym wariancie City Life są już 17-calowe felgi aluminiowe, reflektory LED i tylne światła LED. Oprócz tego 7-calowy cyfrowy zestaw wskaźników, światła przeciwmgielne i elektryczne podparcie odcinka lędźwiowego w fotelu kierowcy.

Fiat Tipo Cross RED
fot. Fiat

Tipo Cross to jeden z najnowszych dodatków do rodziny Tipo, która została wprowadzona na rynek w roku modelowym 2021. Wyróżnia się wyglądem zewnętrznym dzięki bardziej wytrzymałym zderzakom, plastikowym okładzinom nadkoli i srebrnym relingom dachowym. Lista standardowych gadżetów obejmuje kamerę cofania, przednie i tylne czujniki parkowania, automatyczne światła drogowe i lusterka boczne w kolorze nadwozia.

Fiat Tipo Cross RED
fot. Fiat

Przeczytaj również

Redakcja WRC News

Redakcja WRC News