PILNE: Ferrari ma nowe logo! Teraz wygląda zupełnie inaczej. To już 75 lat włoskiej marki supersamochodów

PILNE: Ferrari ma nowe logo! Teraz wygląda zupełnie inaczej. To już 75 lat włoskiej marki supersamochodów

Ferrari ma nowe logo

Podaj dalej

Ferrari ogłosiło, że będzie obchodzić swoje 75. urodziny w 2022 roku, odsłaniając specjalne logo i publikując film z udziałem wielu swoich pracowników. Nowe logo stworzono z okazji rocznicy powstania małej fabryki w Maranello z inicjatywy Enzo Ferrari w 1947 r.

Jak wygląda nowe logo Ferrari?

Nowe logo okolicznościowe zawiera cyfrę 75 obok wierzgającego konia. Jest też napis 1947-2022, który układa się wzdłuż siódemki. Hasłem przewodnim tej rocznicy jest „75 lat patrzenia naprzód”. Jak to wygląda w praktyce, można zobaczyć na poniższym klipie. Aby upamiętnić ten kamień milowy, prezes Ferrari, John Elkann przedstawił rzeźbę kultowego wierzgającego konia, obecnego w logo Ferrari. W praktyce jest to ogromna układanka, którą kompletowali wszyscy pracownicy Ferrari. Każdy z nich dołożył jeden element samodzielnie.

John Elkann, prezes FerrariJohn Elkann, prezes Ferrari: W tym wyjątkowym roku stworzyliśmy specjalną ikonę. Rzeźbę złożoną z tysięcy elementów wykutych w naszej fabryce i umieszczanych jeden po drugim przez moich kolegów z Ferrari. Jest to symbol ducha Ferrari, który jest obecny zarówno tutaj, w Maranello, jak i całej naszej rodzinie na całym świecie. Odzwierciedla istotę tego, kim jesteśmy, nasze ostatnie 75 lat i naszą przyszłość. To symbol firmy, którą – jak powiedział kiedyś Enzo Ferrari – „przede wszystkim tworzą ludzie”.

Enzo Ferrari ujął to pięknie

Oficjalny film podkreśla wartości, które towarzyszą Ferrari. Jest w nim mowa o pasji, pracy zespołowej, dumie i doskonałości. Nie brakuje słów o innowacjach, tradycji i marzeniach wypowiadanych przez różnych członków personelu Ferrari. W końcu sam Enzo cytowany jest z następującym zdaniem: „Na fabryki składają się ludzie, maszyny i budynki. Ferrari to przede wszystkim ludzie”.

Przeczytaj również

Redakcja WRC News

Redakcja WRC News