Ta tania Łada w środku wygląda jak Tesla! Zanosi się na prawdziwy hit sprzedaży [ZDJĘCIA]

Ta tania Łada w środku wygląda jak Tesla! Zanosi się na prawdziwy hit sprzedaży [ZDJĘCIA]

Lada_Vesta_Sport_2019_nova_sada_03

Podaj dalej

Łada wymyśliła model Vesta już w 2015 roku. Gdyby to był „zachodni” producent samochodów, samochód ten już dawno doczekałby się nowej generacji. Nie możemy jednak zapominać o tym, że mówimy o rosyjskim AvtoVAZ. To znaczy o firmie, która od czterdziestu czterech lat produkuje Ładę Niva, bez żadnych znaczących zmian. Nic więc dziwnego, że w przypadku Vesty Rosjanie dopiero szykują się do pierwszego liftingu od 6 lat. Ale za to będzie to coś naprawdę fajnego!

O ile w przypadku wspomnianej Nivy, zmianie uległa tylko środkowa konsola, o tyle Vesta ulegnie znacznie większym modyfikacjom. Z zewnątrz powinniśmy spodziewać się nie tylko nowych przednich i tylnych zderzaków, ale także nowych reflektorów i tylnych świateł oraz przeprojektowanej osłony chłodnicy. Odpowiedzialni za zmiany projektanci zaznaczają, że z tyłu Vesta nie będzie różnić się jakoś szczególnie od obecnej wersji. Jednak przód auta ma być znacznie „agresywniejszy”. Co to znaczy? Cóż, przekonamy się zapewne wkrótce, kiedy do sieci trafią pierwsze zdjęcia Vesty.

Łada Vesta

fot. AutoVAZ
fot. AutoVAZ

Największe zmiany zajdą jednak w środku samochodu. Łada postanowiła w końcu wkroczyć w XXI wiek i na wzór Tesli wyposaży swój najnowszy model w ogromny wyświetlacz LCD, który znajdzie się w centralnej części kokpitu. Za jego pomocą będzie można oczywiście obsługiwać system multimedialny, nawigację, oraz najważniejsze ustawienia pojazdu.

Łada Vesta – konsola środkowa fot: Русский автомобиль

Wiadomo również, że Vesta dostanie zupełnie nową klimatyzację od Renault, porty USB, oraz automatyczną skrzynię biegów. Cena samochodu w przeliczeniu nie powinna przekroczyć 41 tys. zł. Czy to dużo za taki samochód? Naszym zdaniem nie, ale to w sumie niczego nie zmienia, ponieważ problem z dostępnością Łady Vesty w Polsce będzie zapewne ogromny.

Przeczytaj również

Redakcja WRC News

Redakcja WRC News