Zmieniamy się dla Ciebie – w najbliższy weekend część usług będzie niedostępna – taki komunikat od 19 kwietnia br. widnieje na głównej stronie aktualności banku PKO BP. Niedostępne będą niektóre funkcje w serwisie iPKO i iPKO biznes, aplikacji IKO i iPKO biznes mobile oraz serwisie telefonicznym.
Lepiej wypłać pieniądze wcześniej
Od godz. 23:00 w piątek 21.04.2023 r. do godz. 23:30 w sobotę 22.04.2023 r. wszyscy klienci banku PKO będą mieli problem z dostępem do kont i swoich pieniędzy. Wszystko przez planowaną przerwę techniczną która spowodowana będzie przez aktualizację systemu i jego optymalizację. Dzięki temu po weekendzie wszystkie usługi będą działać jeszcze sprawniej. Niestety do tego czasu wszystkie osoby posiadające konto w PKO BP będą mieli problemy z:
Niedostępne będą niektóre funkcje w serwisie iPKO i iPKO biznes, aplikacji IKO i iPKO biznes mobile oraz serwisie telefonicznym, np.:
- zmiana limitów kart, spłata zadłużenia, informacje o kartach, blokada czasowa, historia operacji,
- otwieranie nowych kont,
- wnioski o karty, pożyczki i kredyty,
- przelewy z karty kredytowej – również w ramach usługi Płacę z iPKO,
- otwarta bankowość.
Nie będą działać również płatności BLIKIEM z kartą kredytową jako źródłem płatności. Pozostałe płatności BLIK będą działać. Jak czytamy na stronie banku, dodatkowo mogą wystąpić utrudnienia przy płatności kartą w Internecie oraz korzystaniu z serwisu i aplikacji PKO Junior. Karty w bankomatach i sklepach stacjonarnych będą działać w ramach ustalonych przez klientów limitów.
W miarę możliwości należy wcześniej wykonać ważne operacje i w razie potrzeby zmienić limity płatności kart.
źródło: PKO BP