Nie tak dawno BMW zaprezentowało nową koncepcję swojego logo, które niemal idealnie wpisuje się we współczesne trendy. Jednak w roku 2022 nastąpi zmiana, która zmierza w dokładnie odwrotnym kierunku. W ten sposób bawarska marka chce przypomnieć o bardzo istotnej rocznicy.
Nowe – stare logo
Za ten „bałagan” odpowiedzialny jest jeden z najważniejszych działów BMW. Mowa tutaj oczywiście o M Performance, które przywraca na cały 2022 rok historyczne logo i 50 kultowych lakierów BMW M z pięciu ostatnich dekad. Czemu ma służyć ten zabieg? To proste – w ten sposób BMW chce uczcić 50-lecie firmy Motorsport GmbH, która w 1993 roku została przemianowana na M GmbH i pozostaje nią do dziś.
Jeśli zatem planujecie kupić w najbliższym czasie BMW, to warto wstrzymać się do roku 2022. Wtedy stare logo będzie można zamówić do wszystkich samochodów z M-pakietem oraz oczywiście do wszystkich innych „emek”. Nowy emblemat trafi na przednią maskę, klapę bagażnika oraz na felgi. Taka opcja będzie dostępna dla wszystkich klientów BMW od końca stycznia przyszłego roku.
Nie tylko logo, ale też lakiery
Co ciekawsze, modele, o których mowa, będą również dostępne w „kultowych” i „historycznie znaczących” odcieniach lakieru, takich jak Dakar Yellow, Fire Orange, Daytona Purple, Macao Blue, Imola Red czy Marina Bay Matte Blue. Lakiery te nawiązują do różnych epok 50-letniej historii Dywizji M. Zapewne wielu fanów marki pamięta je z minionych dwóch dekad. W tym miejscu warto również dodać, że BMW będzie świętować również nowymi modelami. Nadchodzi nowy kombi M3 lub topowy SUV XM. Jest więc na co czekać.