Zobacz jak Tesla Model S Plaid przyspiesza w nowym trybie Track. Osiągi są oszałamiające [WIDEO]

Zobacz jak Tesla Model S Plaid przyspiesza w nowym trybie Track. Osiągi są oszałamiające [WIDEO]

Tesla osiąga prędkość prawie 300 km

Podaj dalej

Elon Musk niedawno wprowadził nowe oprogramowanie, dzięki któremu Tesla Model S Plaid może jeździć  w nowym trybie Track. Jeśli chciałbyś wiedzieć ile czasu zajmuje teraz Tesli osiągnięcie blisko 300 km/h, to możesz się zdziwić.

Nowy tryb Track zwiększa maksymalną prędkość samochodu

Nowy tryb Track udostępniony dla Tesli Model S Plaid nieznacznie zwiększa maksymalną prędkość elektrycznego samochodu. Wcześniej wynosiła ona 262 km/h (163 mile), a po wprowadzeniu trybu Track Tesla osiąga limit ok. 281 km/h (ok.175 mil)

To nie wszystko, bo producent obiecuje prędkość maksymalną na poziomie 200 mil na godzinę (322 km/h). To trochę przerażająca perspektywa jeśli mówimy o samochodzie poruszającym się na zwykłych drogach i ze zwykłymi kierowcami za kierownicą.

Gdybyś się zastanawiał ile czasu w nowym trybie potrzebuje Model S Plaid, to możesz sprawdzić w wideo udostępnionym przez Carmine’s Import Service.

Tesla drag mode

Tesla Model S Plaid osiąga blisko 300 km w czasie 17 sekund

Jak zobaczysz w opisie od filmu, Tesla Model S Plaid jedzie w trybie Track po betonowej nawierzchni bez kontroli startu i trybu drag.

„Brak kontroli startu. Brak trybu przeciągania. Otoczenie 1-7 stopni Celsujsza. Opony Michelin Pilot Sport 4S. Ciśnienie 2,9 bara.”

Osiąga prędkość maksymalną na poziomie 276,5 km/h (171,90 mph), jak wskazuje GPS, w czasie zaledwie 17,1 sekundy. Chociaż na wskaźniku widzisz maksymalną prędkość 174 mil na godzinę, to w rzeczywistości jest ona mniejsza. Według poprzedniego nagrania prędkościomierz może się mylić nawet o 10 km/h.

Gdyby tak było może to oznaczać, że prędkość maksymalna Tesli Model S Plaid jest ograniczona do 169 mil na godzinę (272 km/h). Biorąc to pod uwagę warto pamiętać, że tryb Plaid Track zoptymalizowano wyłącznie do jazdy po torze. Pytanie tylko, czy kierowcy nie będą go używać w wyścigach drag, by pokazać moc przyspieszania?

Przeczytaj również

Redakcja WRC News

Redakcja WRC News