Zabrał zmodyfikowane Audi RS7 na autostradę. Te liczby i dźwięk to jakiś obłęd! [WIDEO]

Zabrał zmodyfikowane Audi RS7 na autostradę. Te liczby i dźwięk to jakiś obłęd! [WIDEO]

Audi RS7 900+

Podaj dalej

Dla pasjonata benzyny prawdziwym rajem jest miejsce za kierownicą szalonego samochodu, a takie jest niewątpliwie w Audi RS7, które dysponuje mocą powyżej 900 KM. W zasadzie jazda w tym samochodzie to jeżdżenie na bezdechu, zwłaszcza po niemieckiej autostradzie. To co tu zobaczysz to totalny motoryzacyjny obłęd.

Niemiecka autostrada to ostatni bastion wolności

Niemcy mają Autobahn i szybkie samochody- czyli wszystko czego może im pozazdrościć każdy fan motoryzacji. W zasadzie można powiedzieć, że w wielu miejscach mogą codziennie podróżować „torem wyścigowym” do pracy i jeździć na bezdechu. To niewątpliwie daje poczucie wolności.

Co możesz zrobić kiedy tam mieszkasz, masz możliwości i umiejętności nabyte za kierownicą? Na przykład możesz kupić od Audi Sport model RS7  4.0 V8 BiTurbo i spróbować z niego wycisnąć coś więcej. To dobry wybór jeśli pragniesz mieć czarnego bandziora straszącego innych kierowców w lusterku wstecznym.

Audi RS7 900+

Ile wyciśnie silnik Audi RS7 Sportback? Te liczby robią wrażenie

Ekipa HGP Turbo ochoczo zabrała się za modyfikację Audi RS 7 i wydaje się stworzyła prawdziwego demona. To odpowiednie słowo biorąc pod uwagę, że ten demonicznie wyglądający samochód działa z obłędną mocą.

Wystarczy ci niecałe 25 000 EUR, żeby Audi RS 7 generowało prawie 1000 koni mechanicznych i około 1250 Nm. Czy brzmienie tego samochodu o mocy 950 KM jest słyszalne na autostradzie? Odpowiedź na to pytanie zobaczysz poniżej.

Liczby robią wrażenie, bo setkę osiąga w czasie 2,96 sekundy a by osiągnąć prędkość 200 km/h wystarcza mu mniej niż 6 sekund.
Zastanów się jednak nad bardzo ważną kwestią, o której mówił sam Jeremy Clarkson – czy odważysz się go poprowadzić?

To Audi RS7 może być najszybszym samochodem jaki jeździł po niemieckiej autostradzie. Wystarczy zerknąć na wskazania prędkościomierza.

Przeczytaj również

Redakcja WRC News

Redakcja WRC News