To ultra rzadkie Porsche 918 Spyder to prawdziwa gratka. Kosztowało tyle co nic [WIDEO]

To ultra rzadkie Porsche 918 Spyder to prawdziwa gratka. Kosztowało tyle co nic [WIDEO]

najtansze porsche 911 domowej roboty

Podaj dalej

Na zakup seryjnego Porsche 918 Spyder trzeba wydać miliony. To najdroższy samochód w stajni niemieckiego producenta i nieliczni mogą sobie na niego pozwolić. Co nie znaczy, że nie można go mieć prawie za darmo. Jak się okazuje, wystarczy tylko odrobina chęci, by spełniać marzenia.

To rzadkie Porsche 918 Spyder zbudowano w 90 dni

Ta wersja najdroższego seryjnego samochodu od Porsche to jedyny taki egzemplarz. Właściciel wcale nie wydał na niego milionów. Gdyby podsumować koszty to jest to jednocześnie najtańsze Porsche 918 Spyder.

Ta wersja modelu należy do utalentowanego Wietnamczyka i jest to produkt domowej roboty. Samochód zbudował sam w 90 dni. Nadwozie składa się z profili PCV i aluminiowych, chociaż trudno w to uwierzyć, gdy patrzysz na zdjęcia.

Utalentowani miłośnicy motoryzacji są w stanie sięgać po marzenia, a brak grubego portfela im w tym nie przeszkadza. Jak pamiętasz, oglądaliśmy już kilka świetnych ręcznie robionych projektów na kanale ND Woodworking Art. Wszystkie powstały z niesamowitą dbałością o szczegóły.

najtansze porsche 911 domowej roboty 3
YouTube

Nie stać ich na warte miliony samochody, więc budują swoje wersje

Na świecie nie brak zdolnych rzemieślników, którzy potrafią zdziałać cuda z tańszych materiałów i budować oszałamiające repliki. Porsche 918 Spyder jest najlepszą wersją, na jaką było stać właściciela.

Dziś w Internecie roi się od świetnych projektów, jakie wykonali marzyciele i niesamowitych zdolnościach. Wietnamczyk z King of Crafts , jest kolejnym czarodziejem, jeśli chodzi o budowę replik najdroższych na świecie samochodów.

Na jego kanale YouTube możesz zobaczyć naprawdę imponujące projekty. Za materiał do budowy samochodu służy mu tektura, co zobaczysz na niedawno wykonanym modelu Rolls-Royce’a Boat Tail. Stworzenie własnej wersji  luksusowego samochodu zajęło mu pół miesiąca.

Teraz King of Crafts pokazał imponującą wersję Porsche 918 Spyder. Tu zamiast tektury artysta do podwozia supersamochodu zużył aluminiowe profile i arkusze PCV do reszty samochodu.

Budowa zajęła 90 dni. Do wykonania modelu artysta zużył ponad 300 małych kawałków PCV. Każdy z nich wymagał profesjonalnego przycięcia i podgrzania po to, by można było  odpowiednio je zgiąć.

Na koniec pierwsze Porsche 918 Spyder home made pomalowano na biało i dostało silnik elektryczny. Można nim jechać, ale nie ma mowy o biciu rekordów prędkości. Ten egzemplarz ma zupełnie inny charakter- jest dziełem sztuki.

Gdybyś chciał zobaczyć, jak powstawało, kliknij poniżej.

Przeczytaj również

Redakcja WRC News

Redakcja WRC News