Test łosia BMW M4 to test wstydu. Tak źle to jeszcze nie było [WIDEO]

Test łosia BMW M4 to test wstydu. Tak źle to jeszcze nie było [WIDEO]

BMW M4 test łosia

Podaj dalej

Test łosia najnowszego BMW M4 dowodzi, że genialna dynamika jazdy na torze niekoniecznie oznacza, że samochód świetnie się sprawdzi w codziennym życiu. Niemieckie sportowe coupe rozczarowało tym jak radzi sobie z niebezpiecznymi manewrami.

BMW M4 Competition Coupe działa tylko na torze, suchym podłożu i w pewnych rękach

Test przeprowadzony przez Hiszpanów rozczaruje wszystkich, którzy wierzyli w solidność konstrukcji i dopracowanie nadwozia najnowszego modelu BMW M4 Competition. Najnowsze niemieckie sportowe coupe z masywną kratą i ognistą mocą podczas testu łosia było dosłownie wszędzie.

Osoby, które przeprowadziły ten trudny egzamin, zauważyły, że przy 78 km/h, przy wyłączonych wszystkich systemach bezpieczeństwa, samochód nie reagował płynnie. Był ciężki w prowadzeniu i wykazał się nadmierną nadsterownością. Ponadto wewnętrzna opona ma tendencję do odbijania się i pozostawia nieregularny ślad na asfalcie.

BMW M4 Competition
YouTube

Przy 79 km/h zachowywał się bardziej gwałtownie. Przy prędkości  77 km/h, uderzyło w stożek. Dopiero gdy kierowca obniżył prędkość do 76 km/h, M4 Competition Coupe z 2021 r. utrzymało się na linii. Ten wynik jest zaskakująco słaby jak na samochód tej klasy.

Niemiecki producent powinien wziąć lekcje u Forda

Reasumując, producent nowej generacji BMW M4 Coupe, może wziąć lekcje u producenta Forda Pumy ST. Sportowy crossover pokonał test łosia przy prędkości 81 km/h. Tym samym pokonał między innymi Porsche Taycan Turbo S, które zrobiło to z prędkością 78 km/h.

Absolutni królowie tego trudnego manewru, to Tesla Model 3 i Ford Focus Mk4. Obydwa auta ukończyły trasę z prędkością 83 km/h. W rezultacie są bezpieczne dla kierowców, gdy przyjdzie wykonać ten niebezpieczny manewr.

Przeczytaj również

Redakcja WRC News

Redakcja WRC News