Rodzinny Hyundai Tucson w widebody od Prior Design. Dajemy mocne 10 na 10! [WIDEO]

Rodzinny Hyundai Tucson w widebody od Prior Design. Dajemy mocne 10 na 10! [WIDEO]

2022-hyundai-tucson-widebody

Podaj dalej

Wśród oferowanych na rynku crossoverów Hyundai Tucson znacząco się wyróżnia. To nie stanowi przeszkody w tym, by tunerzy nie próbowali czegoś w nim ulepszyć. Producent sporo ryzykował swoim projektem i zdarzają się opinie, że stworzył jeżdżący koszmar. Prior Design postanowił zatem co nieco ulepszyć i właśnie pokazał swój projekt widebody.

Tucson od Prior Design aż się prosi, by go kupić

Prior Design nie jest jedynym tunerem, który poprawia Hyundaia Tucsona. Kilku dużych tunerów i wiele mniejszych wprowadziło już różne ulepszenia. To, co zobaczysz na nagraniu to Hyundai Tucson czwartej generacji w wygenerowanym komputerowo wideobody.

Podobnie jak w przypadku Daci Logan czy Audi niemiecki tuner potrafi przyciągnąć wzrok swoim projektem. Hyundai Tucson w nowym ubraniu wygląda świetnie, ale nie każdy samochód byłby w stanie zachować gustowny wygląd z tak spuchniętym nadwoziem.

2022-hyundai-tucson-prior design

Jak zobaczysz na filmie, ma czarne progi boczne, czarne wieloramienne felgi owinięte oponami od Michelin i krwiste zaciski hamulców. Największe wrażenie robi z przodu, gdzie Prior Design uzupełnił reflektory czarnymi wstawkami, dołożył gruby podbródek i czerwone akcenty rodem z gorący modeli N Hyundaia.

Linię dachu świetnie podkreślono wyrazistym skrzydłem, tak samo, jak dyfuzor, który z czterema płetwami i wycięciami na poczwórne rury wydechowe budzi szacunek na mieście. Bez dwóch zdań Tucson w tym wydaniu wygląda na bad-boya.

 

Hyundai Tucson to świetna propozycja i cieszy się sporym zainteresowaniem

Koreański Hyundai Tucson to crossover, który w wersji Executive oferuje wystarczające i bogate wyposażenie. Wersja N Line oferuje dużo więcej, bo mocny silnik i namiastkę suportowych emocji w wydaniu rodzinnego samochodu.

Ceny są przystępne, bo za 180-konny silnik, napęd na cztery koła i automatyczną skrzynię biegów trzeba zapłacić niecałe 160 tys. złotych. W przyszłym roku pojawi się bardziej dynamiczny Tucson Hybrid z mocą 226 KM.

Tym bardziej gdy patrzymy na wersję od Prior Design Tucsona, chcielibyśmy by w tym wydaniu trafił do produkcji. Prior Design sugeruje, że uruchomi sprzedaż widebody już za kilka miesięcy.

Przeczytaj również

Redakcja WRC News

Redakcja WRC News