Mule Ferrari SF90 Stradale wart 625 tys. USD rozbił się i spłonął. Ten widok łamie serca [WIDEO]

Mule Ferrari SF90 Stradale wart 625 tys. USD rozbił się i spłonął. Ten widok łamie serca [WIDEO]

ferrari-sf90-stradale-rozbity

Podaj dalej

Ferrari chyba testuje nowe potężne hybrydowe SF90 Stradale. Samochód w kamuflażu, pomimo że nie jest egzemplarzem z limitowanej edycji,  robi wrażenie. Dlatego nie jedno serce pęknie na widok tego, co pozostało z wersji mule, która warta jest 625 tys. USD.

Hybrydowe Ferrari SF90 Stradale rozbite w pobliżu Hockenheimring

Ferrari SF90 rozbił się w pobliżu Hoffenheim (Niemcy). Wszystko wskazuje, że to wersja testowa mule ze względu na zakamuflowane nadwozie. Pomimo tego, że nie jest to wersja produkcyjna samochodu, widok złamie nie jedno serce fana marki.

Warta 625 000 USD hybryda rozbiła się w niewielkiej odległości niecałych 40 km od Hockenheimring. Nagranie, które zobaczysz poniżej, ujawnia nieco szczegółów zdarzenia. Ślady na drodze rozciągają się na dystansie 200 metrów. Wiadomo, że kierowca stracił kontrolę nad samochodem i obracał się na drodze dopóty, dopóki samochód się nie zatrzymał.

W tym czasie kilkukrotnie uderzał w bariery przy drodze, co doprowadziło do całkowitego zniszczenia samochodu.

rozbite Ferrari SF90 Stradale
Einsatz-Report24

Na skutek uszkodzenia baterii samochód się zapalił

Jak mówi Andreas Koch ze straży pożarnej w Hoffenheim, strażacy dostali zgłoszenie o pożarze elektrycznego Ferrari, ale na szczęście nie był groźny więc szybko go ugaszono.

Jak zobaczysz, uszkodzenia są ogromne, ale pomimo tego, kierowca nie poniósł żadnego uszczerbku na zdrowiu. To katastrofa jedynie dla samochodu, ale policja prowadzi w tej sprawie dochodzenie, by ustalić przyczyny wypadku.

To co jest intrygujące w tej historii, to fakt, że to zakamuflowany muł samochodu, który pojawił się w sprzedaży. Być może Ferrari pracuje obecnie nad nową hybrydą lub nowym wariantem 1000-konnego Stradale.

Równie dobrze może wykorzystywać swoją platformę hybrydową do testów z udziałem nowych technologii. Cokolwiek by to było szkoda, że świat dowiaduje się o tym właśnie w ten sposób.

 

Przeczytaj również

Redakcja WRC News

Redakcja WRC News