Czy Audi RS e-tron GT może wyglądać lepiej? To pierwszy taki egzemplarz na świecie [WIDEO]

Czy Audi RS e-tron GT może wyglądać lepiej? To pierwszy taki egzemplarz na świecie [WIDEO]

audi-rs-e-tron-gt-on-vossen-hf-4t-wheels

Podaj dalej

Audi RS e-tron GT to najmocniejsza wersja elektryka marki z Ingolstadt. Podobnie jak Porsche Taycan po wyjeździe z fabryki nie posiada żadnych wyjątkowych cech stylistycznych. Na szczęście właścicieli nic nie powstrzymuje i potrafią ten fakt zmienić. Jak się okazuje, na początek wystarczy jeden drobny szczegół.

Audi RS e tron GT to pierwszy taki egzemplarz na świecie

Zmiana wyglądu samochodu uwzględniając klasyczny tuning, zazwyczaj obejmuje modyfikacje podnoszącą moc i wydajność samochodu i odrobinę rozwiązań stylistycznych w tym zmianę felg i obniżenie zawieszenia.

W przypadku Audi RS e-tron GT pierwszym, a zarazem najłatwiejszych sposobem na zmianę wyglądu samochodu była wymiana fabrycznych kół. Nawet jeśli pochodzą z rynku wtórnego, efekt jest piorunujący.

Vossen często publikuje na swoim kanale YouTube filmy przedstawiające samochody elektryczne jeżdżące na jego kołach. Wśród nich wideo z czarnym Audi RS e-tron GT od MTM na czarnych 22-calowych felgach robi wrażenie. Tuner obniżył zawieszenie a nagranie szybko rozeszło się w social mediach.

Najszybszy elektryk z gamy niemieckiego producenta wygląda całkiem nieźle. Nawet fakt, że RS e-tron GT ma czarny lakier, nie przeszkadza w tym by wyglądał gustownie z 22’calowymi czarnymi felgami. Wielu użytkownikom nie przypadną do gustu, ale tutaj naprawdę świetnie pasują.

Audi RS etron GT
YouTube Vossen

Czy lepiej wybrać felgi od producenta czy od Vossen ?

Model felg, jaki zobaczysz na wideo nazywa się Vossen HF-4T i jest dostępny w rozmiarach od 20 do 22 cali, Ceny startują od 2700 zł za sztukę w najmniejszym rozmiarze.

Vossen nie zawsze zbiera taką ilość pozytywnych komentarzy jak w tym przypadku. Internauci są zgodni, że ten konkretny zestaw kół wygląda dobrze.

Jeśli mam być szczery w tej chwili, oglądam to po raz piętnasty, bo to jest po prostu …….jak mam to opisać, nie z tego świata

Felgi od producenta samochodów elektrycznych mają określony kształt nie bez powodu. Specjalnie opracowane wzornictwo poprawia przepływ powietrza wokół pojazdu, zmniejszając jego opór. To w przypadku Audi RS e-tron GT bardzo ważny element.

Nie mamy informacji o tym, jak zmiana fabrycznych kół przekłada się na osiągi i wydajność. W związku z tym trudno powiedzieć, czy to zmiana, na którą warto się zdecydować. Jak wiadomo obłędne 3,3 sekundy do setki i zasięg do 400 km to powód dla którego klienci kupują ten samochód.

Przeczytaj również

Redakcja WRC News

Redakcja WRC News