Bugatti Chiron Super Sport 300+ oficjalnie rozpakowane. Było gorąco!

Bugatti Chiron Super Sport 300+ oficjalnie rozpakowane. Było gorąco!

bugatti chiron super sport 2

Podaj dalej

Pierwsze egzemplarze Bugatti Chiron Super Sport 300+ pojawiły się pod koniec września. Dziś zobaczysz, jak gorące są rekordowo szybkie egzemplarze Chirona, który osiąga prędkość ponad 440 km/h. Dzięki nagraniu od Miller Motorcars, po raz pierwszy możemy zobaczyć, jak docierają do właścicieli.

Dwa gorące egzemplarze Bugatti Chiron Super Sport 300+ oficjalnie rozpakowane

Bugatti Super Sport 300+ zaprezentowano  we wrześniu 2019 r. i w tym samym miesiącu samochód dopuszczono do ograniczonej produkcji. Pierwsze egzemplarze najbardziej pożądanych na świecie modeli Bugatti Chiron Super Sport 300+ trafiły do właścicieli. Pierwsze 8 egzemplarzy gotowych do wydania producent zaprezentował pod koniec września.

Każdy z nich posiada tę samą kombinację włókna węglowego z jasnopomarańczowymi akcentami. Ponadto w każdym z 30 limitowanych egzemplarzy znacząco poprawiono aerodynamikę, montując dłuższą tylną pokrywę bagażnika, specjalną osłonę silnika i sportowe, ułożone pionowo, poczwórne wydechy.

Wszystkie modyfikacje powstały z myślą o tym, by Chiron Super Sport 300+ mógł przełamać barierę prędkości 480 km na godzinę. Producent dokonał tego dzięki przerobionemu silnikowi W16 z czterema turbosprężarkami o pojemności 8,0 litra (1 577 KM).

bugatti chiron super sport

Do tej pory jeszcze nie widzieliśmy ich na torze, ale dzięki Miller Motorcars możesz zobaczyć jak nie jeden, a dwa z ośmiu egzemplarzy oficjalnie lądują na asfalcie. Miejsce, w którym dokonano rozładunku tego widowiskowego rozładunku jest objęte ścisłą tajemnicą. Starannie zapakowane w drewniane skrzynie wyglądają jak idealne prezenty pod choinkę dla wielu fanów marki.

Jak większość supersamochodów Bugatti, Super Sport 300+ są warte wielkich fanfar. Jak zobaczysz na poniższym wideo, atmosfera była bardzo gorąca. Dlatego w tle możesz zobaczyć  czuwającą straż pożarną.

Przeczytaj również

Redakcja WRC News

Redakcja WRC News