BMW M4 z różnych roczników, stanęły w szranki na torze. Najnowszemu benzyniakowi po tym wyścigu, dosłownie opadła kopara [WIDEO]

BMW M4 z różnych roczników, stanęły w szranki na torze. Najnowszemu benzyniakowi po tym wyścigu, dosłownie opadła kopara [WIDEO]

Podaj dalej

Czy poza kontrowersyjną „twarzą” najnowsze  BMW serii 4 jest interesująca propozycją, sprawdzili dziennikarze z CarWow. Tym razem Mark Watson postawił najnowsze BMW M4, przeciwko staremu M4 i M440i. Najnowszy model powinien być najbardziej wydajny, a liczby wskazują, że tak naprawdę bez wyścigów na ćwiartkę można ogłosić zwycięzcę. Czy aby na pewno? przekonasz się gdy zobaczysz ten wyjątkowy wyścig

Wygrało BMW M4, sprawdź który to benzyniak

Do wyścigu o tytuł najszybszego, stanęły trzy różne rocznikowo modele BMW M4. To nagranie  prezentuje jak wyraźne są tu różnice, pomiędzy mocnymi benzyniakami.

Jest wiele rzeczy, które należy wziąć pod uwagę, mówiąc o osiągach samochodu. Nadszedł czas by sprawdzić jak wyglądają różnice pomiędzy starymi i nowymi modelami M4. Najnowszy jest mocniejszy, ale to stary jest znacznie lżejszy od nowego i wyposażony w dwusprzęgłową skrzynię biegów.

Wyposażone w niebotycznie szeroki grill nowe BMW M4, ma 3-litrowe V6 z podwójnym turbodoładowaniem. To pozwala mu uzyskać moc 510 KM i 650 Nm. momentu obrotowego. Starsze  M4, ma silnik tej samej wielkości, ale generuje on „jedynie” 450 KM i 550 Nm.

Jako trzecie na starcie staje M440i, z 3-litrowym silnikiem i tylko jednym turbo. Generuje on moc  374 KM i 500 Nm momentu obrotowego. Wagowo jest niemal identyczne z nowym M4, przy czym starszy model jest o około 150 kg lżejszy od pozostałych.

Kluczowa zaletą BMW M440i jest  niewątpliwie AWD. Czy  to zaważy na wyniku wyścigu? sprawdźcie sami

Przeczytaj również

Redakcja WRC News

Redakcja WRC News