Audi RS e-tron GT w teście łosia! Wstydu nie ma [WIDEO]

Audi RS e-tron GT w teście łosia! Wstydu nie ma [WIDEO]

audi rs etron gt w tescie losia

Podaj dalej

Test łosia mówi wiele o tym, jak w kryzysowych sytuacjach na drodze poradzi sobie samochód. Audi RS e-tron GT trafił w ręce ekipy km77, która odkryła jego wady i zalety. Model poddano testowi sprawdzającemu jego prowadzenie i stabilność podczas omijania przeszkody.

Audi RS e-tron GT przegrywa z Teslą Model 3 jedynie wagą

Jeżeli chciałbyś wiedzieć jak stabilny i chętny do jazdy w zakrętach jest Audi RS e-tron GT, ten film jest dla ciebie. Nie ma co ukrywać, że czekaliśmy już od jakiegoś czasu na test łosia tego gorącego elektryka. To w końcu świetny sposób, by sprawdzić czy w zakrętach i slalomie jest tak samo dobry, jak w sprincie do setki.

Kiedy ekipa km77 testowała Porsche Taycan, udało im się zdać test z dobrą prędkością wejściową 78 km/h. Wynik pewnie mógłby być lepszy gdyby nie szerokość auta, która ograniczała jego możliwości ominięcia potencjalnej przeszkody.

Gorące Audi RS E-Tron GT wypadło nieźle, osiągając w teście prędkość 75 km/h, ale jak mówią testerzy, nie sprawia wrażenia samochodu sportowego jak w przypadku Porsche Taycan.

Kontrola stabilności wykazała, że jest bezpieczny i pewnie się prowadzi. W rzeczywistości jego zawieszenie pracuje na tyle dobrze, że samochód nie wymaga interwencji podczas wykonywania manewrów.

Jazda w slalomie pozwala zobaczyć jak duże przechyły nadwozia ma Audi RS e-tron GT w porównaniu z Taycanem. Bądźmy szczerzy, nikt nie spodziewał się, że będzie lepszy.

W teście łosia kluczowym jest wielkość i ciężar samochodu, dlatego na tym polu lepiej wypada lżejsza Tesla Model 3. Gdybyśmy mieli jednak wybrać pomiędzy tymi dwoma modelami, w ostatecznym rozrachunku wybralibyśmy Audi.

Przeczytaj również

Redakcja WRC News

Redakcja WRC News