Audi nagrało niezwykłą reklamę. Szykuj się na sporą dawkę wzruszeń i gwiazd [WIDEO]

Audi nagrało niezwykłą reklamę. Szykuj się na sporą dawkę wzruszeń i gwiazd [WIDEO]

audi reklama

Podaj dalej

Audi w najnowszej reklamie zaprezentowało swoje nieograniczone możliwości, by zaserwować fanom odrobinę wzruszeń. Gwiazdy lat 80′, wspaniałe samochody, Walter Röhrl miotający wodnymi balonami, to tylko kilka powodów dla których warto ją obejrzeć.

Audi przypomina z czego czerpać radość życia

W ramach swoich najnowszych działań marketingowych Audi nakręciło krótki film, który pojawił się w serwisie YouTube. To opowieść o teraźniejszości, w której nie zapominamy o przeszłości i mamy przed sobą przyszłość z zabawną perspektywą.

Lanny Joon, aktor, reprezentuje w nim mnie, ciebie i każdego, kto w dzisiejszych czasach chciałby kupić Audi – nowe lub używane. W pierwszych ujęciach wideo, zagubiony w myślach o pracy i rachunkach bohater, zostaje trafiony balonem LED wypełnionym wodą.

Chętnie wdaje się w balonową bitwę z dziećmi, do której niedługo potem dołączają sąsiedzi. W odwecie nadciąga żona, która podjeżdża swoim Q8 z bagażnikiem wypełnionym napełnionymi balonami, gotowa do pomocy.

audi reklama

Ten film uderza we wszystkich ludzi, którzy kochają samochody. Scena w której na pięknej drodze pojawiają się kultowe samochody robi wrażenie. Producent czaruje nas magią modeli takich jak  Type C Alpensieger, Wanderer W25 K, Horch 853 A czy DKW F800.

Modele Audi 80 Variant, Audi 50 LS, Audi 80 GTE czy wreszcie Audi Sport Quattro nie jednego fana chwytają za serce. Do balonowej bitwy dołączył nawet Auto Union Type C z 1936 i motocykl DKW UL 700 z 1936 roku.

W filmie zobaczysz wiele znanych twarzy takich jak Julia Lehman, Doug DeMuro, Jermaine Love czy legenda kierowców Walter Röhrl. Legendy rajdów i wyścigów i legendarni kierowcy, dzięki którym te samochody wygrały, czyli  Hurley Haywood, Tom Kristensen i Hans-Joachin Stuck, to powód dla którego ten film zasługuje na obejrzenie.

Pielęgnuj przeszłość, planuj przyszłość, ale ciesz się teraźniejszością. To wszystko, co naprawdę masz.

Przeczytaj również

Redakcja WRC News

Redakcja WRC News