5 rzeczy, o których powinieneś wiedzieć, zanim kupisz Porsche. Amerykański milioner zdradza czego w nim nie lubi

5 rzeczy, o których powinieneś wiedzieć, zanim kupisz Porsche. Amerykański milioner zdradza czego w nim nie lubi

milioner Porsche 992 gt3 rs

Podaj dalej

Porsche legendarna marka, która dziś należy do koncernu Volkswagena, produkuje samochody, które jest marzeniem wielu fanów motoryzacji. Tylko niewielka część może sobie pozwolić na zakup modelu z kultowym logo, ale są tacy, którzy posiadają kilka egzemplarzy. Czy Porsche GT3 RS ma jakieś wady? Manny Khoshbin właściciel pokaźnej kolekcji supersamochodów ujawnia, czego w nim nie lubi.

Dźwięk Porsche GT3 RS to śpiew nie hałas

Właściciel pięknego żółtego Porsche GT3 RS posiada w swojej kolekcji sporo luksusowych i rzadkich samochodów. W związku z tym dysponuje wiedzą i praktyką za kierownicą na tyle znaczną, by móc je ze sobą porównać.

Manny Khoshbin amerykański potentat branży nieruchomości posiada w swojej kolekcji m.in. rzadkie egzemplarze Buggati Hiron, Pagani i McLarena. W kolekcji było również Porsche, ale znalazło nowego właściciela, po tym, jak je sprzedał z zyskiem. Tej transakcji żałuje, więc niedawno zakupił Porsche 992 GT3 RS, którym przejechał na razie nieco ponad 194 km. Czeka na dwa kolejne egzemplarze, ale już wie, że z uwagi na ciężką sytuację na Ukrainie w tym roku ich nie dostanie.

W jednym z ostatnich nagrań wideo na swoim kanale YouTube ujawnił, co uwielbia w swoim żółtym Porsche GT3 RS, a co mu nim przeszkadza. Założeniem było przedstawienie pięciu rzeczy, za które ceni ten model i pięciu, które by poprawił. Czy mu się to udało? Milioner, pomimo fantastycznych egzotycznych samochodów w garażu, kocha swoje Porsche 992 GT3 RS i znalazł co najmniej pięć powodów, które sprawiły, że nie żałuje zakupu.

Pporsche 992 gt3 rs
YouTube

5 rzeczy, za które pokochasz Porsche

Pierwszy powód to oszałamiająca stylistyka i jakość wykonania, co w przypadku człowieka, który dba o detale wykonania wnętrza, jest zrozumiałe. Żółte szwy we wnętrzu samochody, pasy w tym samym kolorze oraz detale z włókna węglowego to absolutny numer jeden dla Mannego Khoshbina. Detale tworzą fantastyczną całość i wygląd, dzięki którym spodziewasz się takich osiągów jakie serwuje samochód.

Numer dwa to oczywiście prędkość i sposób w jaki samochód osiąga kolejne zakresy obrotów silnika. Porsche 992 GT3 brzmi jak bolid Formuły 1, a jego dźwięk to prawdziwa muzyka dla uszu. Trzecim kryterium jest cena, która jest świetna, biorąc pod uwagę co kupujesz. Dostajesz świetny samochód za 200 000 USD, który jest niesamowity i stanowi świetną inwestycję.

Porsche to samochód, w którym nie będziesz się nudził, zwłaszcza z GT3. Dlatego, że daje wiele radości i jest praktyczny. Możesz nim jechać na tor i codziennie do pracy. Jak mówi Manny „nie wszystkie samochody dają tyle radości z jazdy. Może nie jest to p1, ale za dwieście tysięcy dolarów można kupić naprawdę niezły samochód, tak jak w przypadku Black series GT, który kosztował o wiele więcej”.

Piątym walorem przemawiającym za zasadnością zakupu jest prowadzenie tego samochodu i zawieszenie.
„Prowadzenie tego samochodu, zawieszenie, wszystko jest tak lekkie, że czuje się świetnie. Jeśli widzieliście moją jazdę canyon road, będziecie wiedzieć, o czym mówię” mówi Manny.

Czy jest coś, co może ci się nie podobać?

Jak się okazuje, znalezienie aż 5 rzeczy, które mogą ci się nie spodobać,  jest bardzo trudne. W związku z tym, że milioner ma słabość do samochodów tej marki,  znalezienie ich okazało się niemożliwe. Dla właściciela najnowszego limitowanego Forda GT, fotele w Porsche są mniej komfortowe niż w samochodzie amerykańskiej marki. Wie jednak dlaczego producent wykonał je w ten sposób.

„oczywiście samochód wyścigowy powinien mieć te ładne kubełkowe fotele, które przytulają cię podczas pokonywania zakrętów, ale ja wolę w codziennej jeździe trochę bardziej amortyzowane i łatwiejsze do wsiadania i wysiadania fotele, takie jak w Fordzie GT„- mówi

Drugim detalem wnętrza, jaki nieco utrudnia życie, jest tylni spojler. Widziane w lusterku wsteczny duże skrzydło ogranicza widoczność. Podczas cofania ten problem niweluje kamera, która uruchamia się natychmiast po uruchomieniu biegu.

Próbując wymyślić trzecią, czwartą i piątą rzecz, której nie lubi w tym samochodzie, nie potrafi wymyślić niczego, kończąc wideo stwierdzeniem, że to „doskonały samochód, jaki Porsche stworzyło dla kogoś takiego jak ja„. Poniższe nagranie z przejażdżki Canion Road nie pozostawia wątpliwości, co do zasadności tego stwierdzenia.

Przeczytaj również

Redakcja WRC News

Redakcja WRC News