Netflix kreuje kolejny dramat! Co na to F1?

Netflix kreuje kolejny dramat! Co na to F1?

Netflix / YouTube

Podaj dalej

Netflix, który odpowiedzialny jest za serial opowiadający o życiu kierowców i członków zespołów F1: Drive to Survive, kolejny raz próbuje wykreować dramat. Zdaniem zainteresowanych marka na wyrost próbuje przedstawić kolejną sytuację.

Netflix królem dramatów

Po zaprezentowaniu ostatniego sezonu serialu, pojawiło się wiele głosów, że autorzy sztucznie kreują niektóre konflikty, a wiele sytuacji jest zbyt mocno ubarwionych. Sprawiło to, że pieczę nad kolejnymi odcinkami ma sprawować również FIA, ale w Montrealu marka stworzyła kolejny „skandal”. Wszystko odbyło się podczas spotkania szefów zespołów, którzy mieli razem z FIA omówić kwestie techniczne związane z dobijaniem samochodów. Podczas spotkania panowanie nad sobą miał stracić Toto Wolff. Szef Mercedesa najbardziej musi wysłuchiwać narzekań swoich kierowców na ograniczający osiągi efekt.

Spotkanie było trochę emocjonalne. Była kamera, ale wydaje mi się, że christian zapytał, czy można ją wyłączyć. Nie wiem, czy był nadal nagrywany i czy mikrofony działały przez cały czas – komentował Mike Kracke z Aston martina dla Auto Motor und Sport.

Fakt, Że Netflix tam był, z pewnością nie przyczynił się do mojej niechęci do milczenia. Czy tworzą dramaty, które inaczej nie istniałyby? Nie wiem, ale jestem pewien, że ludzie założą, że ma to wpływ – dodał Otmar Szafnauer z Alpine.

Drive to Survive

Dokumentalny serial Netflixa opowiada o życiu i losach kierowców Formuły 1 oraz osób z nią związanych. Pierwszy odcinek miał premierę ósmego marca 2019 roku, a inauguracyjny sezon opowiadał o rywalizacji w 2018 roku. Na IMDb produkcja ma średnią ocenę 8,6 w skali do dziesięciu. Co ciekawsze serial bardziej spodobał się amerykańskim widzom, którzy ocenili go na 8,6. Pozostali dali średnią ocenę 8,5. Serial wzbudził również większe zainteresowanie u kobiet, które oceniły go na 8,8. Mężczyźni dali mu ocenę 8,6.

Gdy weźmiemy pod uwagę wiek, produkcja najbardziej spodobała się kobietom w wieku między 18 i 29 lat. Najmniej przypadła do gustu również kobietom, ale młodszym niż 18 lat. Te dały Drive to Survive ocenę 7,3.

Przeczytaj również

Redakcja WRC News

Redakcja WRC News