Ekolodzy dostają spazmów. Stary diesel uratował miasto, bo elektryk nie dał rady. Przepiękne sceny w Warszawie

Ekolodzy dostają spazmów. Stary diesel uratował miasto, bo elektryk nie dał rady. Przepiękne sceny w Warszawie

Podaj dalej

Elektryczne lobby prężnie działa. Wszyscy po kolei wmawiają nam, że wszystko co spalinowe jest złe, a elektryczne dobre. No cóż – ekolodzy musieli być cholernie zawiedzeni, bo nagle okazało się, że to… diesel uratował miasto.

Te przepiękne wieści dochodzą z Warszawy. Cudowne, wymuskane, pachnące nowością elektryczne autobusy nie dały rady. Dlaczego? Odpowiedź jest banalnie prosta – bo przyszło parę dni zimy i jest problem. I co – nagle miasto ratować ma „stary, trujący, śmierdzący” diesel? Ekolodzy pewnie już dostali spazmów na ten widok.

diesel

KIEROWCO! ODBIERZ BON NA 120 PLN DO WYDANIA NA STACJACH BENZYNOWYCH

Sytuacja jest tutaj w miarę prosta. Autobusy elektryczne poumierały, wystarczyło trochę mrozu. Według lokalnych mediów samego 8 lutego odwołano „z pracy” 30 autobusów elektrycznych. Nadeszła zima i wszystkie przepiękne plany i twierdzenia aktywistów umarły.

Nagle pojawił się problem i miasto było skazane na „starego, śmierdzącego” diesla. Oczywiście już pojawiły się głosy, że to wina braku ładowarek na pętlach itd. No i co by im dała ta ładowarka? Autobus zajechałby na pętlę i się ładował minimum 3 godziny? Jaki jest sens utrzymania takiego sprzętu, kiedy są autobusy z silnikami spalinowymi. Jeździ taki cały dzień, tankowanie trwa 2 minuty i już, po problemie!

Oczywiście absurd goni absurd. Każdy trzeźwo myślący człowiek widzi, że elektryki się aktualnie do niczego nie nadają. Nie są funkcjonalne. Pokazuje to przykład tej zimy – w takim kraju jak Polska mamy niskie temperatury, to oczywiste. A co się stanie, kiedy flota w kolejnych miastach będzie już wyłącznie elektryczna? Co wtedy? I nie jest to wcale jakaś bzdura, bo przecież są takie plany! Co wtedy powiedzą ludziom? Idźcie pieszo do pracy, to będzie lepsze dla naszej planety?

Przeczytaj również

Redakcja WRC News

Redakcja WRC News