Dopłata za podgrzewany fotel i lepsze osiągi w samochodzie w formie abonamentu? Zaczyna się

Dopłata za podgrzewany fotel i lepsze osiągi w samochodzie w formie abonamentu? Zaczyna się

dopłata abonament subskrypcja samochód mercedes bmw osiągi fotele

Podaj dalej

Muszę przyznać, że czekałem tylko na to, kiedy producenci samochodów zaczną się bawić w coś takiego. Pojawiasz się w salonie, kupujesz samochód i koniec. Tylko jedna oplata? To takie jakieś… starodawne w tym świecie ciągłych płatności. Przecież na tym polega aktualnie świat. Dopłata musi obowiązywać absolutnie za wszystko. W przypadku samochodów wkrótce będzie identycznie, bo to się opłaca.

Jedna dopłata, druga, trzecia, jakiś abonament, subskrypcja. Oczywiście w każdym momencie możesz ją anulować. I tak dalej, i tak dalej. Na tym polega teraźniejszy świat. Jedna płatność – na przykład w sklepie, przy kasie, to zdecydowanie za mało. Już zdecydowanie wcześniej odkryto to w innych branżach. Generalnie kwestia polega na tym, żebyś cały czas musiał za coś dopłacać. Aby dany produkt cały czas generował jakieś pieniądze, jakiś obrót.

dopłata abonament subskrypcja samochód mercedes bmw osiągi fotele
fot. pixabay

Zobaczcie jak jest z wieloma telewizjami. Masz swój abonament, ale jeśli jest coś ciekawego, to stacja i tak wprowadza PPV i musisz dopłacić, aby to obejrzeć. Kupując grę, możesz być pewny, że grając w nią będziesz musiał wykonywać kolejne zakupy, aby ta gra sprawiała jakąkolwiek przyjemność. Cały czas musisz coś do niej dokupić na zasadzie mikropłatności. Generalnie – kwestia polega na tym, że coś kupujesz, a po zakupie okazuje się, że to skarbonka bez dna. Pomimo, że coś posiadasz, to musisz kupować kolejne rzeczy, aby to coś działało poprawnie.

Aktualizacja cen paliw. W kolejnych dniach benzyna będzie po 6,20 zł a diesel po 7,30 zł!

Zobaczcie jak jest z samymi telefonami. Kupujesz telefon… i co? I pomimo faktu, że fizycznie posiadasz ten telefon, nic nie możesz z nim zrobić. Bo osobno musisz sobie kupić ładowarkę, osobno musisz sobie kupić słuchawki i tak dalej. Za niedługo nic nie będzie dało kupić się w zestawie. Za wszystko będziesz musiał dopłacać. A branża samochodowa nie chce przespać swojego momentu i również zaczyna zabawę w dopłaty, na zasadzie abonamentu.

dopłata abonament subskrypcja samochód mercedes bmw osiągi fotele
fot. pixabay

Dopłata za wszystko. Dlaczego nie?

Pewnie zmierzamy do tego, że wkrótce kupisz sobie nowy samochód i tak naprawdę nie będziesz mógł nim jeździć. Będziesz musiał coś odblokować za konkretną opłatą, dostaniesz subskrypcję na radio, na schowek, albo na bagażnik. Wiecie o co chodzi. Musisz zapłacić 20 zł miesięcznie, aby mieć dostęp do bagażnika, otwieranego na kod generowany z aplikacji – coś takiego. Chcesz posłuchać radia? Wyjątkowy pakiet za 10 zł miesięcznie. Chcesz, żeby samochód jechał normalnie, a nie zamulał na małych prędkościach?

Promocja tylko do końca roku. Aż 30% zniżki na stacjach! Trzeba płacić kartą oraz mieć tę aplikację

No cóż – na to już znaleziono rozwiązanie. Otóż Mercedes-Benz wprowadza pewną bardzo ciekawą funkcjonalność. Za jedyne 1200 dolarów rocznie twój samochód będzie przyspieszał szybciej. To znaczy – będzie miał lepsze osiągi, będzie mocniejszy, szybszy. A jeśli nie zapłacisz… no cóż, będzie o wiele słabszy. Czyli kupujesz samochód, który z założenia ma być zablokowany. Dopiero jeśli będziesz regularnie płacił 1200 dolarów rocznie, twoje auto zaprezentuje pełnię swoich możliwości.

Polacy znaleźli sposób na oszczędzanie! Rachunki i opłaty nagle są o wiele mniejsze. Jak tego dokonać?

Samochody – oczywiście po dopłacie – mają zwiększać swoje osiągi o nawet 24%. Na podobny pomysł wpadło ostatnio BMW. Otóż w tym przypadku chodzi o… subskrypcję na podgrzewane fotele za 15 funtów miesięcznie. W ramach kolejnych płatności, abonamentu, możesz sobie odblokować też chociażby możliwość nagrywania z kamerki. Wkrótce kupisz sobie samochód i nic nie będziesz mógł w nim zrobić. Wszystko będziesz sobie musiał odblokować na zasadzie kolejnych płatności – oczywiście cyklicznych, w formie abonamentu… nie może być za tanio.

Przeczytaj również

Redakcja WRC News

Redakcja WRC News